Hallo dames, 1 van deze dagen is mijn nod, weet niet precies wanneer omdat mijn cycles nogal verschillend is. vanmiddag een testje gedaan. Wat vinden jullie ervan? Groetjes...
Ik zie hier wel wat op hoor! Geen idee welke test het is? Maar zie sowieso een licht streepje! Zou even door blijven testen, misschien 2 voor 5 euro vd kruidvat die zijn erg fijn, en dan kijken of de streep donkerder word
Ik zie een streepje zonder dat ik hoef te turen! Spannend. Over een dag of twee nog een keer testen om te kijken of het streepje donkerder wordt!
Bedankt voor de snelle reacties dames Horen de menstruatie klachen er gewoon bij? ik heb ook al een zoontje van 4 maar geen idee meer hoe dat voelde... Als ik over 2 dagen nog niet ongie ben, zal ik nog eens testen. Inderdaad heeeel spannend..
Volgens mij zijn ongie klachten heel normaal als er maar geen bloed bij komt kijken 😉 spannend hoor!
Zie m wel maar kan niet zien of ie roze is of grijs (dus indroogstreepje). Hoop t voor je! Ms klachten kunnen erbij horen
Ik wacht rustig af... Ja hij is wel roze hoor maar moeilijk op de foto te zetten. En hij stond er binnen 5 min. Maar hij is gewoon zo licht. Maar ja het kan nog alle kanten op dus maar gewoon geduld hebben...
Succes met wachten tot je weer gaat testen Ik zie idd ook iets en als hij er al binnen de 5min stond... dat is wel een goed teken geloof ik.
Thanks Ja dat hoop ik ook, en zo niet dan sta ik daar ook wel weer nuchter tegen over want dan is het gewoon niet goed geweest. Maar goed fingers crossed