Herkend worden op deze pagina wie ook?

Discussie in 'Over deze site' gestart door MMJ82, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMJ82

MMJ82 Lid

3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Een vraag: Hebben jullie wel eens dat je herkend wordt hier op de site door een bekende? Ik ervaar dit als zeer vervelend. heb al diverse namen aangemaakt. En toch telkens lukt het haar mij te herkennen, dit vind ik erg vervelend. Heb diegene in kwestie gemaild maar blijft gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Herkenbaar? Zoja hoe losten jullie dat op?

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Misschien geen prive dingen vertellen? Ik zit hier ook anoniem, dus ik plaats ook geen foto's en vertel bv niet hoe ik eruit zie en hoe mijn kinderen eruit zien etc.
    Veel succes, ik begrijp wel dat je het niet fijn vind. Zou ik ook niet vinden.

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ja het is ook echt vervelend..
    soms als ik twijfel dan zeg ik ook dingen net een beetje anders..
    zoals ik kom uit gouda i.p.v rotterdam of ik ben blond.. i.p.v donker
    ik vind het zelf niet zo heel erg maar ik snap je frustraties..

succes

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Geen last van :D

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben ook een keer herkend.
    Sindsdien plaats ik de namen van mijn kinderen niet meer. Ook de geboortedata probeer ik niets t plaatsen. Geen foto's, geen persoonlijke info.. Dan ben je nauwelijks meer te onderscheiden hoor, tussen de 1000 vrouwen die hier zitten :D

6. MMJ82

MMJ82 Lid

3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Thnx allemaal. Ik had 2 keer een forum geopend (met 2 verschillende namen wat iets op elkaar leek) En toen was het Bam. Achteraf natuurlijk heel erg dom! Maar goed ik vond de vraag belangrijk, en dacht verder niet goed na ;). Bewust vermeld ik veel dingen al niet zoals woonplaats etc. En dan toch nog worden herkend haha. Maar heb er zeker tips bij gekregen. bedankt allemaal

7. Onje

Onje Niet meer actief

Je naam de voorletters van je kinderen? 1982 je geboortejaar en je woont in (provincie) Groningen ?
    Voor iemand misschien makkelijk te herkennen?

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier (denk ik) geen last van. Ik plaats geen foto's, noem mn echte woonplaats niet, gebruik de naam van dochter niet, enz... Maar wie weet herkend iemand mij toch wel :p

Ik heb zelf wel overigens 1 iemand hier herkend, maar dat weet diegene niet. Is ook niet nodig vind ik, ik doe er niets mee en ik zit hier ook, dus waarom zij niet?

9. MMJ82

MMJ82 Lid

3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vind ik ook hoor waarom zou je er iets van zeggen? Diegenen zijn juist hier, omdat ze dingen niet willen openbaren. Wat voor mij teld,teld ook voor een andere. :) waarom zou je iemand die je herkend, het willen vertellen?.

10. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    #10 marievs, 6 nov 2014
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    Nog geen ervaring mee, maar heb die angst ook. Maar net wat Loesje zegt. Mocht ik toevallig iemand herkennen, dan ga ik daar ook niets over zeggen. Zou ook eigenlijk 1 van de regels moeten zijn. Misschien is dit ook wel een regel. In ieder geval wel een ongeschreven regel.

Net zoals iemand bij de vk tegen komen waarvan je nog niet wist/weet dat zij zwanger is. Dit ga je ook tegen niemand vertellen. Dat heb ik namelijk wel mee gemaakt en zij heeft netjes haar mond gehouden.

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Maar je zou het zelf wel willen weten als je bent herkent. Ik tenminste wel. Dus waarom zeg je het niet tegen degene die je hebt herkent?

12. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ik weet ook van iemand hier wie het is.
    Maar doe er ook niets mee vind het niet zo boeiend.

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben ooit ook ontdekt.. op een minder plezante manier ;) daarom ook mijn naam gewist.
    Zei zelf heeft de account verwijderd, geen idee of ze dr nog zit.
    In het begin probeerde ik wat anoniemer te doen maar nu kan het me eigenlijk niks schelen. Ik heb niks te verbergen :).
    Maar wat je zou kunnen doen is niks meer over je privé vertellen, aan de kleinste dingen kun je al herkend worden. Geboortedatum kinderen, combinatie voorletters, woonplaats... dat soort dingen.

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ben nu weer redelijk onherkenbaar, tot voor kort totaal niet. Mensen die mijn naam dus nog kennen, weten nog wie ik ben. Het kan me eigenlijk niet boeien of ik herkend word. Zoveel spannends schrijf ik volgens mij niet. Toevallig een tijdje terug wel iemand herkend, haar dat hier ook gezegd, maar als ik haar tegenkom, zal ik er niets van zeggen, zeker niet tegen anderen. Zij hopelijk ook niet. :D Nogmaals, ik schrijf niets bijzonders, maar niet iedereen hoeft te weten dat ik hier zit.

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik weet van 1 iemand hier, wie het is.
    Ze is al een tijdje niet meer online geweest, dus heb het ook niet tegen haar gezegd..

16. MMJ82

MMJ82 Lid

3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat veel reacties, super bedankt. Klopt ik betrap mijzelf idd ook al weer op een aantal puntjes.. om herkend te worden. Maar zoals meerdere zeggen. Heb niets te verbergen. Maar vond het zeer vervelend, gewoon omdat je iets plaatst je weet dat zij waarschijnlijk of het eea zal zeggen. Of mee zal lezen. Gewoon het gevoel erbij is niet fijn. Andersom zou ik zoals velen van jullie nooit zeggen in een forum dat je herkend wordt. Laat staan zeggen waarom ik nu weer een soort gelijk forum plaats, maar dan met een andere naam.

17. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik plaats foto's en al.iedereen die me in het echt herkend zal weten wie ik ben. Ik heb paar keer in het echt mensen van babyytes gezien en gelukkig zitten hier weinig tot geen mensen op deze site

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,

'Over deze site' is geen discussie forum.

Herkenning kan je voorkomen door niet te veel persoonlijke informatie op het forum te plaatsen. Wij adviseren niet je eigen naam als gebruikersnaam te gebruiken.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina