Speeltje voor aan de achterbank auto

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tuc, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ooit heb ik hier eens gelezen over een speeltje/matje dat je over de achterbank kon hangen voor als je een kindje in de maxi cosi hebt, dat ze iets leuks hebben om naar te,kijken.

Je kunt zelf natuurlijk ook wat fabriceren, maar dit was er speciaal voor. Iemand enig idee waar ik het over heb en waar je dat kunt vinden??

2. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Wij hadden een hangspeeltje voor aan de stoel. Hier zat een stuurtje bij die ze zelf in de handen had en dan kon ze ergens op drukken en dan ging op die hangmat een lichtje branden van het dingetje waar ze op gedrukt had en het geluidje er bij. Dus een olifant op het stuurtje en dan maakt hij het geluidje en scheen het lichtje bij de olifant. Ik weet niet of je dat bedoelt maar die hadden we gekocht bij de prenatal. Dit is hem heb hem nog kunnen vinden.
    Prenatal - Autostoelen en accessoires van alle topmerken online! | PRENATAL.NL - Speelgoed voor onderweg van alle topmerken! | PRENATAL.NL - Tiny Love - Tiny love autospeeltje

En toen in het begin hadden we dit:
    Prenatal - Kinderwagens en accessoires van alle topmerken online! | PRENATAL.NL - Kinderwagen accessoires voor alle merken! | PRENATAL.NL - Prenatal - Spanner offwhite dieren

3. tuc

tuc Niet meer actief

Dit is niet wat ik gezien had, maar wel geweldig leuk zeg....die ga ik onthouden, thanks

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb een vierkant aan de voorste hoofdsteun hangen met ringel en dingen zo geen foto helaas..

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Dat tiny love speeltje is erg leuk! Wel veel goedkoper bij de babydump dan bij de prenatal.

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    In borne zag ik zo'n ding in de opruimingsbak van Intertoys liggen voor 9 euro. Het zag er erg leuk uit!

8. tuc

tuc Niet meer actief

thanks voor de tip;)

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst van de lounge naar baby en dreumes.

Deel Deze Pagina