Ooit heb ik hier eens gelezen over een speeltje/matje dat je over de achterbank kon hangen voor als je een kindje in de maxi cosi hebt, dat ze iets leuks hebben om naar te,kijken. Je kunt zelf natuurlijk ook wat fabriceren, maar dit was er speciaal voor. Iemand enig idee waar ik het over heb en waar je dat kunt vinden??
Wij hadden een hangspeeltje voor aan de stoel. Hier zat een stuurtje bij die ze zelf in de handen had en dan kon ze ergens op drukken en dan ging op die hangmat een lichtje branden van het dingetje waar ze op gedrukt had en het geluidje er bij. Dus een olifant op het stuurtje en dan maakt hij het geluidje en scheen het lichtje bij de olifant. Ik weet niet of je dat bedoelt maar die hadden we gekocht bij de prenatal. Dit is hem heb hem nog kunnen vinden. Prenatal - Autostoelen en accessoires van alle topmerken online! | PRENATAL.NL - Speelgoed voor onderweg van alle topmerken! | PRENATAL.NL - Tiny Love - Tiny love autospeeltje En toen in het begin hadden we dit: Prenatal - Kinderwagens en accessoires van alle topmerken online! | PRENATAL.NL - Kinderwagen accessoires voor alle merken! | PRENATAL.NL - Prenatal - Spanner offwhite dieren
In borne zag ik zo'n ding in de opruimingsbak van Intertoys liggen voor 9 euro. Het zag er erg leuk uit!