ongelijke bilplooi... en wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 18 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meis, wat fijn dat dat in elk geval goed is. Waardeloos hoe zo'n CB je onzeker kan maken!
    Hier echo gehad, en gelukkig ook goed :) Weet dus hoe opgelucht je dan bent (ik wel tenminste!)

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ow chrissie, dat is hartstikke fijn meis, goed nieuws dus in het topic. ja afgezien van de boosheid naar het CB zijn we megaopgelucht dat er niks blijkt te zijn.

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Kan me helemaal voorstellen! Soms het idee dat die gasten niet snappen dat je als verse ouder je behoorlijk onzeker kunt voelen door de uitspraken die zij doen. Ik heb ook vaak het gevoel dat wat ik ook zeg of doe, t toch niet goed is. Gewoon je eigen gevoel volgen meid!

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Geweldig, goed nieuws!

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dat had mijn dochtertje ook , en ik ben daar een paar keer voor in het ziekenhuis geweest en foto's van laten maken omdat mijn zusje vroeger ook heupdysplasie had en dit erfelijk schijnt te zijn .. maar er was voor een half jaar terug niets aan de hand , en nu moet ik in april weer terug voor een foto en dan geven ze uitsluitsel ... dus het hoeft niet altijd iets ernstigs te zijn ... succes

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Nou dames, fijn dat alles goed is, maar wat een blunder van het cb zeg!
    Maar ja, aan de andere kant, beter een keer voor niks geweest dan dat ze niks zien en het wel zo is.

Ben blij dat alles goed is met jullie beebs!

Deel Deze Pagina