tandjes ontdekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rilana, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    hoe kijken jullie in het mondje of er tandjes aankomen
    mn dochtertje kwijlt en bijt al weken lang op spullen en ik voel wel dat haar tandvlees vreselijk hard is en in mijn idee voel ik boven en beneden een soort puntje maar ze laat niet in haar mond kijken hoe moet ik dat voor elkaar krijgen ?

gr rilana

2. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    ik probeer m'n manneke altijd aan het lachen te krijgen (zo'n schaterlach weetjewel) en meestal kun je dan wel goed het tandvlees en eventueel een tandje of randje zien.

oh ja hij heeft nu beneden echt een heel scherp randje zitten dus je vingers zijn niet veilig meer want hij bijt echt hard door :D

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik voelde in het begin altijd met mijn (schone) vinger, maar nu is dat geen slim plan meer aangezien ze nu al 8 tanden en 2 kiezen heeft. Nu maak ik haar ook aan het lachen en dan kun je het goed zien..

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    inderdaad met lachen en als je een scherp randjue voelt en de tanden schijnen door het tandvlees heen dan kun je ervan uitgaan dat er wel een tandje aankomt.

succes ermee!

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik doe elke morgen een paar keer: er komt een muisje aangelopen, die is in Jesses mondje gekropen. Dan doet hij al bij het begin z'n mondje wijdopen en kan ik kijken en voelen met m'n vinger.

Als je echt denkt dat er eentje zit, kun je met een theelepeltje voorzichtig een paar tikjes geven, hoor je dan een tikje, dan istie door. Hoor je nog niets, duurt het nog een dagje ofzo.

Deel Deze Pagina