Mijn borsten zijn zo ongelijk. De linkerborst produceert ook minder melk merk ik bij het afkolven en voelt altijd slapper aan. Zou ik daar iets aan kunnen doen om het beter te krijgen? Ik vind het een gek gezicht en ook aan mijn mannetje merk ik dat ie uit de andere makkelijker drinkt.. Ben benieuwd wie dit herkent en of ik er wat mee kan?
Hoiihooiii, Volgens mij is het normaal dat je ene borst minder produceert dan de andere..Heb het zelf bij mijn linker borst..daar komt al vanaf het begin minder melk uit. Heb het toen nagevraagd in het ziekenhuis en die zeiden dat het normaal was
Is heel normaal! Je kunt proberen de andere borst meer te stimuleren maar vaak blijf je toch verschil houden. Hier loopt het wel redelijk gelijk, hooguit 10-20cc verschil.
Oke wel normaal dus? Maar hier is het verschil groot hoor. Bij de ene borst 130 cc en de slechte amper 30.. Niet echt handig dus en ook niet fijn met mn bh, de ene cup is voller dan de andere..
Is idd normaal, hier ook. Links kolf ik zo'n 50 ml en rechts dan 100-150 ml. Je zou kunnen proberen om de minder producerende kant meer te stimuleren.
Oké dankjewel. Maar hoe stimuleer ik dat dan? En zonder dat de andere te vol blijft? Niet meer wisselen?
Op het moment dat je borsten niet zo vol zitten 3 borsten geven. Beginnen en eindigen met de leegste. Borstcompressie toepassen. En eventueel met de kolf na de voeding of tussendoor.
Mijn rechter is mijn mindere kolf borst hahaha. Wat ik nog wel eens doe ik ieder half uur even 5 minuten die kant kolven dan krijg ik er meer cc uit. Doe ik alleen thuis hoor want op het werk is daar geen tijd voor.
Hier ook. Rechts is kleiner en geeft ook minder melk. Altijd al zo geweest. Mijn zoontje vindt links blijkbaar lekkerder drinken Leuk om te lezen dat meer vrouwen dit hebben, ik vroeg me ook wel eens af of het normaal was
Hier idem! Idd geprobeerd te stimuleren door met links te beginnen en extra te kolven, maar zonder resultaat. Er kwam alleen maar minder met kolven... Toen maar gelaten!
Hier net zo, Links de kleine en mindere borst en rechts de betere.. Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik heb ook een flink verschil. Maar Wat ik me vandaag afvroeg: als je stopt met bv geven blijft er dan een verschil of niet?