Hoi, wij zijn eigenlijk nog niet zo bezig met bewust klussen, maar hebben wel zoiets van, als het raak is is het oké. Nu ben sinds gisteren erg misselijk en moe, dus ik dacht ik ga toch eens even tellen. Ik kwam erachter dat mijn ei ongeveer tussen de 16e en de 20e ergens moet zijn geweest. Wij hebben het gedaan op de 14e en de 16e (even terug gedacht ) Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik pas vanaf 5 weken last van misselijkheid, maar wel zo erg dat ik dus uitgedroogd was en tot de 30 weken heel goed in de gaten gehouden moest worden. Maar, ik kan nu toch nog niet misselijk zijn? ik kan 2 december testen.
Is idd wel heel vroeg om al misselijk van de zwangerschap te zijn. Maar heb wel vrouwen gehoord die met 4/5 weken al misselijk waren. Duim voor je dat het raak is
dank je! Nee ik dacht ook het zal toch niet?? We hebben echt zoiets van we zien wel wanneer het een keer raak is en deze maand helemaal nergens op gelet. Ik hield nog niet eens mijn cyclussen bij dus... Ik ben eigenlijk nooit zomaar misselijk om niks. We zullen zien volgende week.
mijn vriendin was misselijk voor haar nod. ik zelf ook 1 keertje trouwens, daarna pas met 6,5 week weer.
Nou ik ben nog steeds misselijk met vlagen, maar heb ook menstruatiekrampen. woensdag is mijn nod. ben benieuwd.
heb dat dus ook.. kam 4 dec testen (als ik niet eerder ongesteld ben. Heb elke ochtend wel vage vlagen van misseiljkheid, en dikke opgezette buik... spannend he!
2 dagen voor nod was ik misselijk en dat is aangehouden tot week 12 toen was het een paar dagen weg en nu ben ik ook weer geregeld misselijk maar niet meer 24 uur per dag gelukkig. Kan dus goed
Ik was ook ruim een week voor mijn NOD al misselijk, de vorige keer ook al. Eigenlijk hoefde ik niet eens een test te doen om te weten of ik zwanger was, het voelde precies hetzelfde.
eikie: spannend!!! @zustertje, bij jou was het dus ook zo. @Angelie, de 1e zwangerschap werd ik pas met 6 weken echt misselijk. Maar nu heb ik dezelfde misselijkheid, alleen bij bepaalde geuren of bij eten. Ik heb ook ongelooflijke vreetkicks.
haha...heel herkenbaar! Gisteren kwam er een vrouw met een enorme parfumwalm voorbij lopen, ik ging echt zowat over mijn nek. Ik kan ook bepaalde dingen echt niet meer eten. En aan andere dingen kan ik me ook weer helemaal 'misselijk' eten...
ik ben ook echt aan het eten... kan niet wachten om te gaan testen za! eigenlijk weet ik het wel maar wil toch bewijs hoor voor ik erg echt vrolijk van ga worden ! En mijn buik zit nu al zo in de weg...broeken te strak..dat wordt wat!
Als ik van mijn kortste cyclus uitga was gisteren mijn nod. Ik had een test gekocht en wilde vanmorgen gaan testen, maar ik dacht dat ik ongesteld ging worden, wat nu weer gestopt is. Heeft het zin om vanavond te testen? Ik moet wel zeggen dat ik veel koffie en water gedronken heb vandaag op mijn werk. Of zal ik dan wachten tot morgen vroeg? Dan zit ik op dag 30 van mijn cyclus, wat trouwens wel vaker gebeurt.