Inbakeren

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Hartediefje, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hallo,

Ik heb een vraagje over het inbakeren met de puckababy.

Mijn zoontje is nu vier weken en overdag is hij heel rustig en slaapt ook veel. Hij ligt dan heel veel in de kinderwagen, omdat ik hem daar in leg als hij moe begint te worden. Dan kan ik hem in de wrapper inpakken als ik naar school moet voor mijn andere zoontje. Als hij dan slaapt als ik terugkom, laat ik hem voor zijn eigen rust daarin liggen.
    Maar nu is het zo dat hij dus in zijn wiegje 's nachts heel onrustig slaapt. Het lijkt wel of hij het ritme nog wat omdraait. Hij blijft na zijn nachtvoeding dus gerust heel lang wakker (soms wel 2,5 uur) en vannacht heeft hij ook weer heel onrustig geslapen (volgens mij ook door zijn darmpjes waar hij wat last van had). Maar zou het een oplossing zijn voor hem om meer geborgen te liggen om een puckababy slaapzak te kopen? Ik vind het zo zielig als hij zo onrustig is en bovendien breekt het mij ook heel erg op om maximaal maar 4 uur per nacht te kunnen slapen. (ik sta er veel alleen voor doordeweek)

Bedankt voor het antwoorden!
    Hartediefje

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hallo,

Het zou een oplossing kunnen zijn. Heb je zijn temperatuur al eens gemeten 's nachts? Misschien is het wel een beetje te koud. Een puckababy is een aanrader hoor!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina