Hoi, Ik zou weer heel graag een paar nike air max classics willen kopen,maar omdat ik zer nogal prijzig vind heb ik op marktplaats zitten kijken. Daar heb ik dus hele mooie gezien en dat voor maar 68,- euro inclusief verzendkosten. Nu zijn dit geen echte dat kan ik ook niet verwachten voor dat geld,maar is er toevallig iemand die zulke schoenen weleens op marktplaats heeft gekocht en dan zou ik graag willen weten hoe ze zitten/lopen???
Persoonlijk vind ik dat je schoenen aan moet passen, wil je ze kopen. Ik heb ook jaren lang nikes gedragen, en toen ik naar 3 jaar weer terug wilde naar nikes had ik een hele andere maat en ze voelde ook minder lekker aan. Ik weet niet of je in de buurt van Beverwijk woont? Daar kun je voor een redelijke prijs mooie nikes kopen, dat scheelt op sommige paren 40 euries! Dit zijn dan wel de originele nikes. Mijn ouders rijden 2 keer per jaar met mijn broer daarheen omdat het gewoon veel scheelt in de portomonee.
Batavia stad in Lelystad precies hetzelfde als zwarte markt.. echte Nikes (vaak oude collectie) en scheelt je vaak toch een heleboel.. Verder heeft www.sneakerdump.nl vaak ook leuke aanbiedingen.. Via MP begrijp ik van je hoor maar schoenen vind ik toch wel fijn om enig adres te hebben waar ze vandaan komen! Succes met zoeken!
ben van mening dat je zulke schoenen gewoon uit de winkel moet halen...ik loop al jaren op Nikes en doe minimaal 2 á 3 jaar met één paar nikes.. nu heb ik maat 38 en die zijn wat geoedkoper dan grotere maten..
Weet niet waar je woont in brabant, maar in eindhoven zit ook een winkel waar je veel korting krijg op nikes enz
Vriend is pas nog naar een adresje geweest (via MP) voor namaak Nikes (50 euro), maar die zaten veel krapper en vielen kleiner dan de originele. Dus toch wat langer door gespaard en de originele gekocht.
Is dit misschien niks voor je? Het gaat over die nikes van 70,00, ze gaan tot maat 38,5. Ik ga dadelijk nog kijken of ze die nog hebben, want ik heb ook altijd een paar nikes (mijn laatste paar is versleten), maar ze zijn zo onnoemelijk duur - AktieSport
Toen ik er vroeger op liep vielen ze het zelfde als andere schoenen. Ik had maat 38 en mijn air max waren ook 38... Je moet alleen wel uitkijken, want vaak zijn ze op MP niet echt...
Ow, die zijn nog steeds zo leuk he, die classics. Ik kon ze laatste van een vriend kopen. Voor 40,- en het waren de echte. wel van de vrachtwagen gevallen, maarja, ze waren niet meer in de goede maat!
ik zou nooit schoenen waar een ander in gelopen heeft gaan dragen, die gaan namelijk naar je voet staan. misschien kun je daardoor voetproblemen krijgen als de stand va nde schoen naar een andere voet staat
het gaat hier wel om nieuwe schoenen. Ik heb zelf maat 40 en woon in oisterwijk dus opzich wel vlakbij eindhoven. Welke winkel is dat dan? Toch is de verleiding heel groot,maar kan ook niet even naar die man toe want hij woont in friesland dacht ik.... Het zijn inderdaad ook niet de originele maar dat zou ik niet erg vinden
Ik zou eens aktiesport in de gaten houden, daar hebben ze regelmatig (echte) classics voor dat geld. Meestal hebben ze wel 1 of 2 paar afgeprijsd. kun je ze meteen passen, want ze vallen ontzettend klein uit.
Ik zou idd ook niet voor de namaak gaan en de acties afzoeken... Ik heb zelf een paar die ik nu al 4 jaar heb. Loop er niet het hele jaar op, maar bv wel de hele carnaval, in de zomer geregeld en zo nog wel eens tussendoor... Maar die doen het nog steeds en na het wassen in de machine elke keer zo goed als nieuw. En vooral via internet bestellen van schoenen, dan zou ik wel regelen dat als ze niet passen je ze terug kan sturen en je geld dan terugkrijgt.
Mijn vriend had ze vorig jaar via MP gekocht hier bij ons in de buurt af te halen, ze waren nieuw en echt, nou niet dus ze leken er precies op aar na een paar maanden vielen ze uit elkaar. Met echte maxies gebeurt dat niet hahaha... Duss wij doen het niet meer, dan maar wat meer kwijt. Beverwijk was trouwens ook een goeie tip, daar heb je vaak wel mooie. Maar dat is iets te ver weg voor je denk ik...