We lagen gister avond op bed en ik had mijn hand op mijn buik gelegd.. Ik voelde al een dag of 5 vanalles.. Ik voelde echt de kleine soms ook een soort van trappen.. Maar niet van buitenaf.. Ik lag op mijn rug en ineens voelde ik een schop en met mijn hand voelde ik het ook. Ik zei tegen mijn vriend, schatje, de kleine trapt.. Begon die te lachen, hij zegt dat kan niet.. Dat geloof ik niet.. Hij zijn hand erop maar ja toen deed die niks meer.. Ik weer mijn hand erop en weer trapte die zo hard... Hij zijn hand er weer op en ineens schopte die. Mijn vriend schrok zich rot.. jaaaaaaa zegt ie gatverr ik voelde het.... Haha ik zeg zie je wel dat ik niet lieg.. Maar zo duidelijk.. Het was echt zo super om te voelen.. Maar ik voel de kleine eigenlijk allees savonds.. Overdag voel ik eigenlijk bijna nooit wat.. Is dat normaal?
Dit komt omdat je dan rust. Overdag ben je met van alles bezig en dan houdt die kleine zich ook rustig. omdat je de kleine in slaap wiegt. Maar hoe verder je komt hoe meer je het ook overdag gaat voelen omdat ie groter wordt.
hmmm ben nu 17 weken en nog wat daagjes zwanger maar ik voel helemaal niets m'n buik is nog niet eens gegroeid....zit al bijna op de helft van me zwangerschap en nog niets te zien. En dat terwijl dit al m'n derde is. Bij Kelsey had ik dit ook....pas rond 6 maanden begon me buik te groeien. En na m'n bevalling waren d'r een hoop mensen die niet eens wisten dat ik zwanger was Draag zelfs nog heerlijk me eigen kleren. Ach...ik moet gewoon geduld hebben denk ik....maar zou me een stuk beter voelen als ik ook wat zou voelen.
hey dames ja ik voelde de keine vorige week woensdag voor het eerst!en nu idd elke avond als ik lig voel ik em bewegen enme man ook en hij is egt helemaal zo trots op ons kleine....
die van mij trappelt de hele dag door.heerlijk gevoel vind ik het.... dat zal ik strakjes wel missen...
hoop daty die van mij ook haast begint... af en toe heb ik het idee dat ik hem/haar voel maar eerlijk gezegd weet ik het dan weer niet.... vind het wel spannend!
het was echt zo duidelijk dat de kleine schopte... zo ongelofelijk dat die nu al zo kan schoppen. Het is zo super.. Hopelijk voel ik hem.haar vanavond ook weer
ik had vandaag ook weer het gevoel dat ik de baby voelde maar ook daarna ga ik weer twijfelen.. even afwachten dus...
ik heb al 2 weekjes het gevoel dat ik iets voel, de belletjes die knappen etc waarover iedereen het had, zaterdagnacht heb ik voor het eerst duidelijk beweging gevoeld, maar nu alweer een paar dagen niet meer zó duidelijk!? gek he, hoop het snel weer te voelen, kan niet wachten! Over de buik gesproken, linda, ik ben nu 18 weken zwanger en in het begin groeide mijn buik vrij snel, kon met 10 weken mijn eigen broeken niet meer aan! Maar nu is er nog steeds weinig zichtbaar voor de buitenwereld! en dat is vaak echt balen, het mag nu toch wel gezien en zichtbaar worden?! heb er echt de balen van als iemand weer tegen mij zegt, oh bij jou is ook nog niets te zien! Zwaar frustrerend! maar ach, de kleine groeit goed en zijn bewegingen maken het voor mij helemaal goed! gr. Rachelle