ongelofelijk TNT pffff

Discussion in 'De lounge' started by sweetlady82, Oct 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    ik heb net gebeld met de klantenservice. De medewerker zei dat het waarschijnlijk pas dinsdag geleverd zal worden :(

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Bij ons hebben ze ook weleens pakketjes voor de deur neergelegd. Leuk als je pas laat thuis komt en het regent ofzo...

3. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

May 2, 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    ze kunnen tot half 10 vanavond leveren...;)

4. Anne35

Anne35 Lid

Jun 24, 2007
    38
    0
    0
    Ik heb het ook wel eens gehad en vooral op zaterdag gebeurd dat vakeR. De bezorger zei achteraf dat hij geen tijd meer had gehad en als de tijd om is.. stop je gewoon, ongeacht de pakketjes:(

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    ik had dat woensdag, hele dag thuis geweest kreeg ik bij track en trace te zien pakketje afgeleverd. Nou mooi niet dus he, niet hier niet bij de buren en niet op het postkantoor.
    Dus kwijt??? H&M stuurd nu het pakket opnieuw maar de helft was al niet meer leverbaar:(

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik heb mijn het boek binnen!!! Haha vandaag dus geen klachten

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

hier sturen ze me naar de meest onlogische ver weg ophaal plek bij een of andere primera
    Komen we daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hadden we er VOOR HALF 2 MOETEN ZIJN (staat nergens aangegeven!)

nu helemaal tot maandag wachten
    verdomde TNT

8. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    net bij Zembla een hele aflevering over tnt geweest. Een familielid van ons die bij tnt werkt vertelde laatst ook al dat het een zooitje is daar. Tnt is overgestapt van kwaliteit naar rendement en dat merkt nu dus iedereen die daar werkt, maar ook de mensen die op een pakketje of brief zitten te wachten... Die oom vertelde dat hij nu véél minder tijd krijgt om hetzelfde aantal post te bezorgen dan een paar jaar geleden. Eigenlijk kunnen de postbodes er dus niet aan doen. Het is dus de schuld van het management. Echt te belachelijk voor woorden en ik kies er zowieso de laatste tijd al voor om pakketjes via een ander bedrijf te versturen.

9. debs

debs Actief lid

Nov 19, 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    ik had het vorige week ook met TNT wat een zooitje daar.
    Ik had een nieuwe telefoon besteld. allemaal prima geregeld en op tijd verstuurd. Zou vrijdag bezorgd worden. Ben zo goed als de hele dag thuis geweest. Maar kijk ik s avonds op track and trace.... staat er doodleuk "zending geweigerd door geadresseerde, retour afzender"

Ik heb hierna hemel en aarde moeten bewegen om het pakket opnieuw hierheen te krijgen. kpn had het nl behandeld als geannuleerd door klant... aaaarrrgg
    En de aanbieding was na het weekend afgelopen. Zou me 160 euro meer gaan kosten voor de telefoon. En bedankt TNT
    En als je dan een klacht stuurt , krijg je een standaard mail terug. Het is dat ik het kunnen oplossen met KPN. ggggrrrrr.

Share This Page