ik heb net gebeld met de klantenservice. De medewerker zei dat het waarschijnlijk pas dinsdag geleverd zal worden
Bij ons hebben ze ook weleens pakketjes voor de deur neergelegd. Leuk als je pas laat thuis komt en het regent ofzo...
Ik heb het ook wel eens gehad en vooral op zaterdag gebeurd dat vakeR. De bezorger zei achteraf dat hij geen tijd meer had gehad en als de tijd om is.. stop je gewoon, ongeacht de pakketjes
ik had dat woensdag, hele dag thuis geweest kreeg ik bij track en trace te zien pakketje afgeleverd. Nou mooi niet dus he, niet hier niet bij de buren en niet op het postkantoor. Dus kwijt??? H&M stuurd nu het pakket opnieuw maar de helft was al niet meer leverbaar
hier sturen ze me naar de meest onlogische ver weg ophaal plek bij een of andere primera Komen we daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hadden we er VOOR HALF 2 MOETEN ZIJN (staat nergens aangegeven!) nu helemaal tot maandag wachten verdomde TNT
net bij Zembla een hele aflevering over tnt geweest. Een familielid van ons die bij tnt werkt vertelde laatst ook al dat het een zooitje is daar. Tnt is overgestapt van kwaliteit naar rendement en dat merkt nu dus iedereen die daar werkt, maar ook de mensen die op een pakketje of brief zitten te wachten... Die oom vertelde dat hij nu véél minder tijd krijgt om hetzelfde aantal post te bezorgen dan een paar jaar geleden. Eigenlijk kunnen de postbodes er dus niet aan doen. Het is dus de schuld van het management. Echt te belachelijk voor woorden en ik kies er zowieso de laatste tijd al voor om pakketjes via een ander bedrijf te versturen.
ik had het vorige week ook met TNT wat een zooitje daar. Ik had een nieuwe telefoon besteld. allemaal prima geregeld en op tijd verstuurd. Zou vrijdag bezorgd worden. Ben zo goed als de hele dag thuis geweest. Maar kijk ik s avonds op track and trace.... staat er doodleuk "zending geweigerd door geadresseerde, retour afzender" Ik heb hierna hemel en aarde moeten bewegen om het pakket opnieuw hierheen te krijgen. kpn had het nl behandeld als geannuleerd door klant... aaaarrrgg En de aanbieding was na het weekend afgelopen. Zou me 160 euro meer gaan kosten voor de telefoon. En bedankt TNT En als je dan een klacht stuurt , krijg je een standaard mail terug. Het is dat ik het kunnen oplossen met KPN. ggggrrrrr.