Ik zou dit weekend eigenlijk ongesteld moeten worden en omdat we toch redelijk goed geklust hadden kon ik niet wachten.. En heb ik een test gedaan.. Een heel licht streepje!!! ik dacht dat ik wil het gewoon zien toen mijn man laten zien en die zag het gelukkig ook, hij zei doe er morgen nog maar 1 dan weten we het zeker. Tja tot morgen wachten duurt voor mij veel te lang dacht ik. Weer een test gedaan en weer het zelfde lichte streepje... Ik wil nog niet te vroeg juichen, ga morgen even een digitale test doen en dan weten we het zeer zeker....
Bekijk bijlage 3688 Ik weet niet of je het kunt zien het is een heel vaag streepje bij allebei de test...
uhhh ik zie wel iets maar foto is niet zo groot dus lastig te zien... maar volgens mij zie ik wel een streepje!
jah als je al genoeg hcg hebt wel Volgens mij zijn die digitale met indicator gevoeliger als zonder, dus dan zou ik die proberen als ik jou was!
ik dacht juist dat een digitale meer hcg nodig had dan een gewone. maar ik zie geloof ik wel een streepje hoor.
Ja dat wel.. maar dan heb je dus verschil in die met indicator en zonder.. zijn beide digitaal.. En die met indicator heeft minder hcg nodig dan die digitale zonder indicator..
gefeliciteerd... zie ene duidelijke streep... bij mijn vorige zwangerschap werd de streep niet eens duidelijker dan dit.... o ja: dus die waaropstaat zwanger / niet zwanger is beter??
Heb vanmorgen de clearbleu test gedaan 1-2 weken stond er op dus 3-4 weken zwanger dus het is nog wel pril... Maar ik ben zooo ontzettend blij!!!!