Wat een mooie test, van harte gefeliciteerd Nono!! Hij is echt duidelijk, zou haast zeggen dat je al langer zwanger bent dan je denkt! Maar je dacht zelf ook dat je eerder je eisprong had toch? Whatever, je bent gewoon hartstikke zwanger!! Geniet er lekker van samen met je mannetje!!
Ja, het is een beetje vreemd. Ik denk dat mijn cyclus een beetje in de war was? Ik weet het zelf namelijk ook even niet.. Op Maandag seks gehad.. Woensdag had ik pijn in de buik, ik heb die dag zelfs urine weg gebracht naar de huisarts omdat ik een blaasonsteking vermoedde.... Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat 'ie op Woensdag is gesprongen gezien de pijn. Langer zwanger is niet mogelijk, we hebben deze maand maar écht 1 keer seks gehad. Ik heb nog even een CB digital gedaan..
De CB zegt dat je tussen de 4 en de 5 weken zwanger bent.. en zo zien je strepen er ook uit Maar je hoort het vanzelf bij de eerste echo! Of misschien zijn het er 2 haha Geniet ervan meid, super mooie testen!!
Haha, zou toch ook leuk zijn ach meid, maakt het allemaal uit, je bent hartstikke zwanger en je hebt supermooie, duidelijke testen! Genieten!!!