kun je ook testen als een een mini beetje bloed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ilonaganzeboer, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    hallo kun je ook een zwangerschapstest doen als je maar een mini beetje bloedt want ik ben 4 dagen te laat gaan bloeden en het voelt niet aan als een gewone menstruatie en ik ben normaal gesproken nooit over tijd.

please snel antwoorden!!!!

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ja het zou altijd kunnen natuurlijk het kan een innestelings bloeding zijn. Zou het wel met ochtendurine doen. hoeveel maanden ben je al gestopt met de pil, als het nog maar net is kan het ook zijn dat je niet precies na 28 dagen ongesteld wordt.
    maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, ik hoop een positieve test!

3. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    ik ben niet gestopt met de pil maar ben al een keer eerder zwanger geweest door de pil heen wat uitdraaide op een mk was toen anderhalve maand zwanger.

En ik voel me nu weer precies hetzelfde en ik ben dom genoeg de pil een week vergeten!!!

maar dan ga ik morgen even een testje ophalen voor de zekerheid

dank je wel voor je snelle reactie:)

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad ook even testen, helemaal gezien je vorige "ervaring". Heb je al getest?

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    je kan rustig testten hoor! uitslag veranderd er niet door ook al bloed je iets

6. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik heb getest helaas negatief !!! Moet ik morgen nog een keer testen of zal dat zonde van de test zijn?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

helaas??
    Je bent toch niet bezig met zwanger worden...

8. Muscade

Muscade Niet meer actief

@ Lov Waar bemoei jij je mee?? Als zij helaas zegt dan bedoelt ze dat ook!

Meis, jammer! Kan me goed voorstellen dat je dan toch een beetje hoop krijgt! Helaas!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey dat heeft niet lang geduurd he muscade :D daar ben je weer...

Maar ik had het toch echt tegen TS .....

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    @TS je zou eventueel overmorgen weer testje kunnen wagen als je zwanger bent (pril) dan verdubbeklt je HCG om de 2 dagen

11. Muscade

Muscade Niet meer actief

En ik tegen jou, heerlijk he zo een forum.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou zeg ... chill!

Als je de pil doorslikt, en meldt dat je helaas de pil 1 week bent vergeten, dan vraag ik me ook af of je er dan mee bezig bent.

Ik vroeg het me ook af hoor, en dat zegt niets over over TS wel of niet graag zwanger wil worden. Het lijkt me alleen wel zinvol dat als ze graag zwanger wil worden, dan ze dan stopt met de pil.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd Strijkkraal maar zeg wel even erbij dat ik je niet gestuurd heb want dat denkt muscade altijd namelijk als iemand het met mij eens is...
    Ik ga nu verder niet het topic vervuilen met kinderachtig gedrag.

Ts mijn opmerking was oprecht en vroeg me dat dus af....want je schrijft eerder dat je de pil vergeten bent en schrijft vervolgens ...helaas...
    Als volwassen vrouw begrijp je natuurlijk dat het vreemd is ;)

Je hebt dus nog een test over? Dan zou ik nu even een paar daagjes wachten en dan weer testen.
    het is natuurlijk niet vreemd dat je cyclus in de war is als jij vergeet pillen te slikken.
    Nog een vraagje....is het dezelfde pil wat je nu slikt als toen je zwanger werd dwars door de pil heen?

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    hehe ... nou bij deze dan ... :D

Ik kwam helemaal op eigen kracht tot deze tamelijk nogal voor de hand liggende conclusie ...

een Contradictio in Terminis - de pil slikken en helaas niet zwanger zijn. Iets past niet in dat plaatje...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

...:D......

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    sjonge hoe oud ben je muscade, ze vraagt toch gewoon iets? Eerlijk gezegt ging die vraag ook bij mij door de gedachte heen maar ze vraagt het aan TS en jij vraagt zonder dat het aan jou gericht is waar bemoei jij je mee? beetje vreemd...
    maargoed vond het wel erg bot overkomen..

ts ik zou over een week weer testen maar denk niet dat je zwanger bent, ik zou eens met vriendlief gaan praten, teminste als je zwanger wilt worden na dit alles.

17. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    De helaas was omdat we ons er eigenlijk toch wel een beetje op hadden verheugd omdat het zolang duurde en ik snap dat het tegenstrijdig overkwam maar dit is even een typisch geval van ik wil wel maar vriendlief nog niet maar als het gebeurd zal hij er ook wel blij mee zijn! Maar ik zal over een paar dagen nog zeer testen voor de zekerheid. En jah dit is dezelfde pil waar ik toen ook zwanger werd naar volgens de huisarts moest ik deze naar gewoon blijven gebruiken en kom er niet zo snel wat mis gaan.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap je wel hoor wat je wilt zeggen...is alleen fijner om zwanger te worden als je er beide achter staat en zonder een pil te slikken want dat is niet goed voor een kindje in je buik hoor ;)

Maar als jullie beide willen dan stop je toch met je pil?
    En een vreemd advies van je huisarts als je het mij vraagt....toen je zwanger was geworden slikte je deze pil al lang?

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het lijkt me beter dat je dan met de vriend om tafel gaat zitten over hoe en wat. Als hij zich er nu ook wel een beetje op verheugde, dan wil hij het denk ik wel.
    Als hij het toch niet ziet zitten, zul je daar samen uit moeten komen, en ook goed naar zijn wensen luisteren.
    Nu je weet dat je pil dus niet 100% bescherming biedt, want je bent al eerder zwanger geraakt, kan je dus ook een andere manier gaan zoeken (condooms, een spiraaltje ...) om voorlopig die bescherming wat op te krikken, totdat jullie SAMEN er klaar voor zijn.

20. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ja we hebben al zitten praten en hij heeft het liever dat we nog een jaartje wachten. Dus we hebben het er wel over bijna dagelijks :D
    Maar ik kan hem op zich ook wel snappen dat als het gebeurd dan zijn we er allebei bij geweest en dan is het ook allebei onze schuld hihi

En hoelang moet je ongeveer stoppen met de pil wil je zwanger worden ?

Deel Deze Pagina