Ongelofelijk!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door erminea, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Wat is het toch geweldig om jouw naam in het topic 'ik ben zwanger' te zien staan! Na bijna 2 jaar onzekerheid en angst is eindelijk jullie tijd aangebroken. En wat ben ik blij voor jullie :)
    Natuurlijk is het nog spannend en zo pril maar de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed. Denk daar maar aan!

En nu gaat het wel tijd worden voor een handtekening mét een banner :D

2. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi thnx meg! Banner is gemaakt hoor :D.

3. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Erminea!!

Van harte gefeliciteerd!! (nog een keertje) Vind het superleuk dat we nu samen zwanger zijn na ons utrogestan avontuur :)
    Het is je ZO gegund!!! :)

XXXXXXXXXXXXXX

4. Angeliique

Angeliique Actief lid

3 apr 2013
    124
    0
    0
    Studeert Media en Entertainment Management
    ZH
    Ontzettend gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zelf heb net ook een zwangerschapstest gedaan, dit is onze vierde maand. En k ben zwanger!!!!!!! Mijn vriend is nu uiteten met vrienden dus ik kan het pas vertellen als hij thuis is!!!! En ik vind het zo spannend, wie heeft dat nog meer? Er gaat van alles door me heen nu en ik moet het gewoon even van me afschrijven!! Pfff mijn hard gaat tekeer!!!! Ik kan het niet geloven

5. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa thnx! Helaas zit ik nog tot 12! weken aan de utrogestan maar ach, het zal me een zorg zijn als ik maar zwanger ben. :p

6. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Lieverd...zal eerlijk vertellen dat ik tot 16 weken utro heb ingebracht...T was helemaal niet nodig zo lang, maar vond het feit dat het alles 'rustig' hield toch wel erg fijn..Als je het inbrengt terwijl je al zwanger bent is het toch een ander gevoel. Alhoewel het bij mij op een gegeven moment wel plaatselijk wat ging irriteren maar toen bracht ik gewoon iets minder in.

Komt goed! Veel liefs!!!

Deel Deze Pagina