Hoi allemaal, Ik heb voor iedereen even een kleine waarschuwing, ik weet niet of dit al eerder gemeld is, dan excuus voor de dubbele melding. Ik heb 10, bijna 11 werken geleden een miskraam gehad, waarna ik lang positief bleef testen met de vroege testen van Z&k dipstick versie. Na 6 weken een minimale bloeding gehad, met de gedachte, mooi het werkt nog allemaal. Ik kreeg wat buikpijn, rugpijn en dacht na 3 weken, zou het? De test gaf weer aan licht positief en we waren natuurlijk blij dat we weer zwanger waren. Echte de test bleef licht positief en we bereiden ons weer voor op een miskraam. Deze kwam echter ook niet, maar de testen bleven licht positief. Midstream van Z&k ook positief. Second opinion bij een andere VK gevraagd, want de mijne vond dat ik moest afwachten. Ik mocht direct komen en er was enkel wat verdikt slijmvlies te zien en een eventueel blaasje in de bmm wat vanalles kon zijn. Doorgestuurd naar de gyn dezelfde dag, niets te zien, bloedtest negatief 0,1. En dat terwijl ik diezelfde ochtend nog positief testte... Ik ben boos, verdrietig, teleurgesteld, maar wilde vooral jullie behoeden voor deze emotionele rollercoaster.
Hè wat vervelend en verdrietig. Zwanger en kids zwangerschapstesten staan er idd om bekend. De ovulatietestjes zijn wel goed. Ik hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben
Staan ze inderdaad om bekend al hebben ze het bij mij wel juist weergegeven (ik heb daarna gewoon kV en clear blue gedaan en die gaven hetzelfde resultaat) ik zou inderdaad niet meer met deze onbetrouwbare testjes gaan testen
Wat een teleurstelling, begrijp dat je heel verdrietig bent. Ik hoop voor je dat je snel een (ander merk) positieve test zult hebben! Zelf geen ervaring met Z&K testen, maar lees zo vaak dat ze vals positief aangeven. Ik blijf bij de KV testen