Ik kom steeds kijken maar wil niet steeds wegdrukken zonder iets te zeggen. Wat dat is het wel waard. Respect hoe jullie omgaan met de situatie. En wat fijn dat het er voor nu allemaal positief uitziet. Hoop dat jullie er een beetje van kunnen genieten!
Wat fijn dat jullie mannetje het goed doet zeg! Wat een kanjer hoor! Hoop dat jullie meisje zo lang mogelijk in je buik blijft... Veel sterkte en kracht! Blijf het volgen... Dikke knuf!
wat fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn op de GUO!!! En dan ook nog eens dat het zo goed gaat met Ticho....kreeg helemaal kippenvel bij je berichtje. Zo fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met de kindjes. Hopelijk kan jullie dochter nog een tijdje blijven zitten zodat ze zo sterk mogelijk is als ze geboren gaat worden...
wat fijn om te lezen dat jullie mannetje het zo goed doet. Wat een sterk ventje is het een echt vechtertje, hij geeft niet zo maar op en wil gewoon leven. Ik duim voor je dat jullie meisje zolang mogelijk blijft zitten. Respect hoe jullie er mee omgaan.
Wat ontzettend fijn! Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd en ik hoop dat je kleine meid zo lang mogelijk kan blijven zitten!!
Wat fijn dat Ticho het zo goed doet zeg! Kanjer. En fijn dat jullie meisje verder helemaal gezond is. Hoop dat ze nog even lekker mag blijven zitten. Spannende tijd voor jullie.
Hoi hoi, Ik wilde even laten weten dat Ticho morgen door de MRI gaat.Hij doet het super goed,en ligt sinds gisteren op een box.Hij ligt nu heerlijk te slapen naast me. Ook is hij vanmiddag zelf gaan zitten!!!Ik hoor de MRI eigenlijk heel spannend te vinden,en ergens vind ik dat ook wel,maar heb er ook het volste vertrouwen in dat het meevalt...iets in mij zegt dat het vanaf nu echt beter zal gaan.Ik zie en merk dat aan alles.Waar we een maand geleden nog in voorbereiding waren voor een eventueel afscheid (slik),is het nu 180 graden omgedraaid. Hij heeft vast drie engeltjes op zijn schouder gehad.
Waaauw wat een heerlijk en leuk nieuws om te lezen. Werd tijd dat ook eens ging meevallen voor jullie. Brand nog even kaarsje voor die mri van morgeb
Wat fijn dat het zo goed gaat! Ik ga er helemaal vanuit dat jouw moedergevoel bevestigd wordt, ik geloof er in ieder geval in Drie engeltjes en een prachtig sterk en liefdevol gezin, die Ticho er doorheen slepen. Ik duim dat alles goedgaat, en ondertussen denk ik ook nog een paar extra grammetjes voor je kleine meisje in je buik.
Wat fijn om te horen pipo! Hopelijk gaat het nu alleen maar beter, voor jullie allemaal! Wat ben jij een sterke vrouw zeg, ik heb enorm veel respect voor jullie wat jullie allemaal hebben doorstaan.
Wat goed om te lezen. Fijn ook dat je mentaal nu kennelijk meer rust krijgt en de grote zorg/angst om je zoontje te verliezen er nu niet is.
Wat fijn om te lezen dat Tycho het zo goed doet. Succes met de mri vandaag en hopelijk alleen maar goed nieuws....