Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat een mooi nieuws over jullie vechtertje. Hoop dat nu hij het zo goed doet, je ook een beetje kunt genieten van het feit dat er een klein meisje in je groeit. Al snap ik dat het heel spannend is voor jullie.

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wat een sterke jongen is Ticho! Heel fijn dat het nu zo goed met hem gaat, ik hoop voor jullie dat het diepste dal voor altijd achter jullie ligt. Heel veel succes bij de MRI.
    Kippenvel bij het stukje over de drie engeltjes!

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Helaas was er een spoedgeval,en is de MRI verplaatst naar morgenochtend.Ik zal het zo snel mogelijk laten weten.We krijgen gelijk een snelle uitslag en aan het eind van de middag de uitgebreide uitslag.

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik ken je naam omdat ik je hier vaker tegen kom... Maar dat er dit achter jullie schuilt wist ik oprecht niet. Alles in dit topic is al gezegd maar ik wilde gewoon niet weg gaan zonder berichtje achter te laten! Wat zijn jullie sterk, wat is jullie zoon een kanjer en jullie meisje een geschenk!!
    Sterkte komende tijd... Jullie kunnen ook alleen maar duimen en aterk zijn net zoals jullie al lang zijn! 😘

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik ben je topic nu net pas tegengekomen en heb het vol ongeloof gelezen. Wat hebben jullie veel op je bordje gehad zeg! Goed om te lezen dat het beter gaat met Ticho.. Ik ga ook duimen voor jullie meisje! Veel sterkte

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Pipo ook ik lees je verhaal nu pas.
    Weet niet veel meer te zeggen dan ontzettend veel sterkte x

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wauw wat super goed dat jullie mannetje het zo goed doet!! Super om te lezen!! Hopelijk valt de MRI mee en kan jullie ventje snel mee naar huis. Wat een stoer vechtertje!!
    Hopelijk ooft jullie meisje nog zo lang mogelijk in jouw buik zitten en komt zij gezond ter wereld als de tijd rijp is.
    Heel veel sterkte gewenst!!❤

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wat goed om te horen dat hij het nu zo goed doet !!

9. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Heb heel het verhaal net met een traan gelezen.. ben er even stil van.. Ik wens jullie het aller beste toe! Knuffel!!

Ik blijf het verder nog even volgen, en hoop dat Ticho snel goed opknapt en alles met jullie meisje ook goed komt!
    Pas goed op jezelf!

Liefs, x

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Wat heftig om te lezen wat jullie meegemaakt hebben en meemaken!
    Heb echt met tranen zitten lezen.
    Heel blij dat het met jullie zoontje nu goed lijkt te gaan!
    En ga heel hard duimen dat dit zo blijft en dat het ook met jullie meisje goed mag gaan ❤️🍀
    Jullie verdienen het zó enorm dat alles rust mag gaan hebben en goed gaan!!

11. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik ben zwaar onder de indruk van jullie verhaal. De kracht en positiviteit die je op weet te brengen, het is geen kwestie van : "je moet" ... Zie het maar eens te doen!! Ik duim mee op een mooie uitslag, en een redelijk ontspannen zwangerschap... Al is dat laatste iets wat ik jullie gun, maar misschien onrealistisch...

Dikke knuffel ❤

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Lieve Pipo,

Wat een enorm heftige periode moet dit voor je zijn, ik hoop dt de uitslag van Tygo's MRI goed zijn, een saturatie van +97% is in ieder geval super! Wat een wonder dat je nu zwanger bent van een meisje, hopelijk laat je placenta het nog een tijdje toe om haar veilig in je buik te houden. Sterkte de komende tijd!

Liefs

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Bedankt allemaal weer voor de lieve berichtjes.
    De eerste uitslag is dat er een paar kleine dingen gezien zijn,die niets ernstigs hoeven te betekenen,maar waar wel even goed naar gekeken moet worden door de arts.Aan het eind van de middag krijgen we de hele uitslag.We zijn erg opgelucht dat er geen grote afwijkingen gezien zijn.

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind het trouwens fijn om hier op zp een beetje afleiding te zoeken.Alles wat hiermee te maken heeft,was ook mijn werkgebied,en ben daar een beetje noodgedwongen door de situatie toen,mee gestopt. (Misschien tijdelijk,de toekomst zal het leren)
    Ik vind het heerlijk om op deze manier,heel anders dan toen,hiermee bezig te zijn.Vooral als we in het ziekenhuis bivakkeren,is dat een fijne afleiding.

15. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Tsja, wat kan ik nog toevoegen aan de lieve en ontroerende woorden die hier getypt worden..

Wat een bijzonder sterk, liefdevol en hecht gezin hebben jullie.. Wens jullie veel sterkte, gezondheid en liefde toe in de toekomst.

Ik hoop dat jullie (wonder) meisje zo lang mogelijk op haar plekje blijft😊

16. karlijn

karlijn Niet meer actief

Kan ik mij heel goed voorstellen. Wat voor werk heb je gedaan, als ik vragen mag?
    Wat was de uiteindelijke uitslag van de MRI? De arts moest er nog naar kijken, toch? Super nieuws in ieder geval dat er geen grote afwijkingen te zien zijn!!

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je mag alles vragen.Wat voor werk ik heb gedaan hou ik in het midden . (Ivm eventuele herkenning)

De uitslag was eigenlijk gewoon heel goed.Er zijn een paar kleine dingen gezien,maar de verwachting is niet dat daar grote problemen van komen.De tijd zal het leren.Maar het viel ons heel erg mee.
    Bedankt allemaal weer voor het medeleven.

18. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Oh wat fijn om te horen weer, ik wens jullie veel liefde en zonneschijn toe de komende tijd, en dat -alles- dit jaar maar een positief mag verlopen!

19. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wat fijn om te lezen dat er niet hele grote problemen van hoeven te komen!
    Hoe gaat het met deze zwangerschap? Tot wanneer mag je doorlopen met de kleine bij je ?

20. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Pipo ik heb net je eerdere topic gelezen, en wil je heel veel sterkte wensen. En hopelijk blijft dit meisje lekker lang bij jou in de buik. Ik zal voor jou en je gezinnetje duimen. Xx

Deel Deze Pagina