wauw wat een verhaal; om stil van te worden en je eigen zegeningen te tellen. veel kracht en moed en sterkte voor jou een je kleine meisje daarbinnen!
Super fijn dat je zoon het zo goed doet! 380, goed een week geleden werd ze geschat op 310, dus als ze nu even goed op deze manier doorgroeit.. Sterkte!
Er komt echt geen einde aan voor jou he? Ik weet niets te zeggen, heel veel kracht toegewenst en ik denk aan jullie allemaal, het moet goedkomen.
Jeetje pipo.. kon er idd ook nog wel ff bij.. Heel veel sterkte voor jou en je meisje in je buik. Hopelijk mag ze zo lang mogelijk blijven zitten, en word ze gezond geboren. Wat fijn dat het zo goed gaat met je zoontje en dat hij thuis is! Super! Ook jouw kleine meisje is een vechtertje en komt er wel!! Ik denk aan jullie❤🌹
Jeetje Pipo wat heftig weer.Je krijgt het goed voor je kiezen. Hopelijk knap je snel op . Heel veel sterkte voor jou en je gezin
Wat dubbel inderdaad. Nu jij in het ziekenhuis. Heel veel sterkte. Dat de kleine maar gauw 500 gr weegt. Dan kunnen jullie daarna allebeid weer aansterken.
Jemig Pipo. Het houdt niet op he! Hopelijk blijft jullie meisje nog veilig zitten en haalt ze de 500 gr en wordt ze gezond geboren zodat ze buiten jou baarmoeder flink kan aansterken. Ik denk aan jullie.
Pff tranen in me ogen krijg ik ervan...Heel veel sterkte en kracht voor jou en je gezin...en jeetje de 6e ks,ik heb er na 3 al een 'klachten' lichaam aan over gehouden... Dikke knuf!! xx
Ik dacht dat ik al een berichtje had geplaatst, maar niet dus. Lieve Pipo, gefeliciteerd met deze onverwacht zwangerschap, en heel veel sterkte met je zoontje & het prinsesje in je buik! <3
sterkte en hopelijk gaat ze goed groeien en komt ze nog met een mooi gewichtje. Worden spannende weken voor jullie. Wel fijn dat het met je zoontje zo goed gaat, dat is dan toch een opsteker in deze moeilijke tijd.
Heb je topic gelezen en weet eigenlijk niks te zeggen! Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd!
Ik denk aan jullie pipo... Ik hoop echt dat ze een flinke groeispurt zal maken zodat ze veilig(er) kan komen. Pfff eigenlijk heb ik niet eens woorden, ik duim gewoon heel hard voor jullie!
Heel heel veel sterkte in deze super heftige tijden.. Ik volg je ook al een tijdje en weet niet goed wat ik moet zeggen.. Behalve dat jullie bijzondere mensen zijn waarmee ik zo mee leef ondanks dat ik jullie niet ken. Ik duim ook mee met iedereen, dat jij lang genoeg gezond mag blijven, jou meissie in de buik groter zal zijn dan gedacht, de operatie goed zal gaan, jou lieve zoon thuis aansterkt maar vooral ook dat verdriet bespaart blijft voor je andere kindjes, man en jezelf. Ik geloof in wonderen en ik hoop heel erg op een mooi wonder met goede afloop voor jullie .. Want jeetje wat kunnen jullie dat nu gebruiken. Hou vol !!! Er wordt veel aan jullie gedacht
Wauw net alle 28 pagina's gelezen. Wat een verhaal en hoeveel kan een mens hebben. Het is ongelooflijk. Ik ben blij om te lezen dat het met je zoontje goed gaat, maar hoe zuur dat jij dan nu in het ziekenhuis moet liggen terwijl het met hem net goed gaat. Ik hoop dat het goed zal gaan met jou, met de kleine meid in je buik, met je zoon en de rest van het gezin. Ook een moeilijk besluit dat je alles moet laten weghalen, maar ik snap het volkomen met zo een geschiedenis. Ik kan er met mijn verstand gewoon nog niet bij dat jullie zoveel is overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en heel veel succes. Tezamen met de rest duim ik mee voor jullie toekomst.