Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw wat een verhaal; om stil van te worden en je eigen zegeningen te tellen. veel kracht en moed en sterkte voor jou een je kleine meisje daarbinnen!

2. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Heel veel sterkte!! Alles komt goed!!!

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ohhhhh Pipo het houd ook niet op he.... Heel veel sterkte meid!

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Super fijn dat je zoon het zo goed doet! 380, goed een week geleden werd ze geschat op 310, dus als ze nu even goed op deze manier doorgroeit.. Sterkte!

5. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Er komt echt geen einde aan voor jou he?

Ik weet niets te zeggen, heel veel kracht toegewenst en ik denk aan jullie allemaal, het moet goedkomen.

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje pipo.. kon er idd ook nog wel ff bij..
    Heel veel sterkte voor jou en je meisje in je buik. Hopelijk mag ze zo lang mogelijk blijven zitten, en word ze gezond geboren.
    Wat fijn dat het zo goed gaat met je zoontje en dat hij thuis is! Super!

Ook jouw kleine meisje is een vechtertje en komt er wel!!
    Ik denk aan jullie❤🌹

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeetje pipo, het houdt niet over bij jou he. Heel veel sterkte!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Jeetje Pipo wat heftig weer.Je krijgt het goed voor je kiezen.
    Hopelijk knap je snel op .
    Heel veel sterkte voor jou en je gezin

9. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Wat dubbel inderdaad. Nu jij in het ziekenhuis. Heel veel sterkte. Dat de kleine maar gauw 500 gr weegt. Dan kunnen jullie daarna allebeid weer aansterken.

10. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Jemig Pipo. Het houdt niet op he! Hopelijk blijft jullie meisje nog veilig zitten en haalt ze de 500 gr en wordt ze gezond geboren zodat ze buiten jou baarmoeder flink kan aansterken. Ik denk aan jullie.

11. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

Pipo,ik heb zojuist alles gelezen, dikke knuffel voor jou. Hou vol he!

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Pff tranen in me ogen krijg ik ervan...Heel veel sterkte en kracht voor jou en je gezin...en jeetje de 6e ks,ik heb er na 3 al een 'klachten' lichaam aan over gehouden... Dikke knuf!! xx

13. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.486
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik dacht dat ik al een berichtje had geplaatst, maar niet dus. Lieve Pipo, gefeliciteerd met deze onverwacht zwangerschap, en heel veel sterkte met je zoontje & het prinsesje in je buik! <3

14. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Sterkte en hopelijk groeit ze goed!

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

sterkte en hopelijk gaat ze goed groeien en komt ze nog met een mooi gewichtje.
    Worden spannende weken voor jullie.

Wel fijn dat het met je zoontje zo goed gaat, dat is dan toch een opsteker in deze moeilijke tijd.

16. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Heb je topic gelezen en weet eigenlijk niks te zeggen! Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd!

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik denk aan jullie pipo... Ik hoop echt dat ze een flinke groeispurt zal maken zodat ze veilig(er) kan komen. Pfff eigenlijk heb ik niet eens woorden, ik duim gewoon heel hard voor jullie!

18. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte Pipo

19. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel heel veel sterkte in deze super heftige tijden.. Ik volg je ook al een tijdje en weet niet goed wat ik moet zeggen.. Behalve dat jullie bijzondere mensen zijn waarmee ik zo mee leef ondanks dat ik jullie niet ken. Ik duim ook mee met iedereen, dat jij lang genoeg gezond mag blijven, jou meissie in de buik groter zal zijn dan gedacht, de operatie goed zal gaan, jou lieve zoon thuis aansterkt maar vooral ook dat verdriet bespaart blijft voor je andere kindjes, man en jezelf. Ik geloof in wonderen en ik hoop heel erg op een mooi wonder met goede afloop voor jullie .. Want jeetje wat kunnen jullie dat nu gebruiken. Hou vol !!! Er wordt veel aan jullie gedacht

20. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Wauw net alle 28 pagina's gelezen. Wat een verhaal en hoeveel kan een mens hebben. Het is ongelooflijk. Ik ben blij om te lezen dat het met je zoontje goed gaat, maar hoe zuur dat jij dan nu in het ziekenhuis moet liggen terwijl het met hem net goed gaat.

Ik hoop dat het goed zal gaan met jou, met de kleine meid in je buik, met je zoon en de rest van het gezin. Ook een moeilijk besluit dat je alles moet laten weghalen, maar ik snap het volkomen met zo een geschiedenis.

Ik kan er met mijn verstand gewoon nog niet bij dat jullie zoveel is overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en heel veel succes. Tezamen met de rest duim ik mee voor jullie toekomst.

Deel Deze Pagina