Lieve allemaal, Ik heb het HELPP syndroom gekregen,en voel me met het uur zieker worden.Gisteravond is besloten dat ze nu voor mij gaan kiezen,als het echt niet meer kan.We duimen en bidden dat ze haar toch wat onderschat hebben met haar gewicht,zodat ze in ieder geval een kans krijgt. Voor het weekend zal ze er zijn,misschien eerder,dat hangt van mijn situatie af.Ik zal even minder online zijn,omdat ik me zo ziek voel.Brand allemaal een kaarsje voor ons? We hebben het zo nodig! Zo gauw het kan zal ik weer van mij laten horen.
Heel veel sterkte! Er blijft jullie geloof ik heel weinig bespaard. Ik duim heel hard voor een goede afloop. Dat jullie kleine meisje sterk en zwaar genoeg is om een kans te maken buiten jouw buik.
Lieve Pipo en Pipo gezin, Heel veel sterkte aankomende dagen, en vanaf hier zal er een kaarsje gebrand worden!!!
Ach nee toch, wat verschrikkelijk! Wens jullie echt heel veel sterkte! Ik hoop zo voor jullie dat jullie kleine meisje geholpen kan worden en er goed uit komt. Veel liefs en Beterschap!!
Heftig ik duim voor jou en je meisje! En hoop ook heel erg dat ze d'r gewicht mis hadden of dat t een heel sterk meisje is die iedereen versteld doet staan.
Heel veel sterkte meid. Duim dat ze een sterk meisje is en iets zwaarder dan verwacht. Heel veel kracht voor jullie allemaal.
Och jeetje.. Ik hoop heel erg dat jullie meisje sterk genoeg is om hier bovenop te komen.. Héél veel sterkte voor jou, jullie meisje en de rest van het gezin!
Naast sterkte schieten woorden te kort. In gedachten ben ik bij jullie en hopelijk zitten de groeiecho's er naast zodat jullie meisje nog een kans maakt.
Ik hoop zó voor jullie dat ze er naast zitten met het gewicht, en dat jullie prinses een kansje maakt <3