Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Even kort:vanmorgen om 8.05 uur is ons meisje met een keizersnede gehaald.Ze heet Roos,en weegt 444 gram...en dat was in eerste instantie te weinig om te behandelen.Dus we kregen haar tijdens het hechten bij ons om afscheid te nemen.De neonatoloog stond naast ons,en besloot,door haar vechtlust,en hoe ze zelf haar best deed om adem te halen,om haar alsnog te behandelen,mits ze haar konden aansluiten op de apparatuur,wat dus heel lastig is als je zo licht en klein bent,dus na 30 seconden ging ze alsnog mee.Wonder boven wonder is dit vrijwel moeiteloos gelukt!Later hoorden we dat ze waarschijnlijk,gezien haar conditie tijdens de geboorte toch een paar dagen ouder is,het gaat hier niet om een week,maar echt een aantal dagen.
    Tot nu toe doet ze het goed.

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Heftig! Wat fijn dat ze zo sterk is. Ik zal duimen voor jullie

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    En natuurlijk gefeliciteerd met je mooie dochter

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wow! Wat heftig! Maar wat een krachtig wondertje dit meisje.. Echt een vechtertje jullie kleine Roos. Gefeliciteerd!

Ik blijf voor jullie duimen! Hopelijk gaat ze goed groeien zonder complicaties en herstel jij ook weer snel.

5. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Heb net het hele verhaal van voor tot nu gelezen. Ben echt compleet sprakeloos. Wat hebben jullie veel op je bordje gekregen zeg!! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar wat kom jij over als een ontzettend sterke vrouw. Ondanks alles wil ik je toch feliciteren met de geboorte van je dochtertje. Ik wens jou en je kindjes veel sterkte en vooral ook gezondheid toe. Hoop dat jullie straks met z'n allen gezond en wel thuis zijn

6. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Jeetje wat heftig kippenvel en natuurlijk van harte gefeliciteerd

7. soeee

soeee Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Roos! Hopelijk komt het helemaal goed met haar ♡

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

gefeliciteerd! Wat een sterk meisje is jullie Roos!
    Hopelijk groeit ze goed zonder complicaties, en kunnen jullie over een tijdje met z'n allen gaan genieten.

9. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. En wat bewijst ze zich zeg. Ik hoop dat ze het goed blijftdoen de komende weken. Heel veel sterkte!

10. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Gefeliciteerd en wat een mooie naam.

11. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Gefeliciteerd met Roos wat een mooie naam <3

Ik ga duimen dat ze het gaat volhouden, wens jullie heel veel sterkte toe, en dat jullie maar snel samen naar huis mogen gaan.

xoxo

12. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wauw, heb net je hele topic gelezen met tranen in mijn ogen en kippenvel op mijn armen (zowel om jullie zoon Ticho als de onverwachtse wonderlijke zwangerschap). Gefeliciteerd met Roos! Wat een vechtertje! Heel veel sterkte.

13. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Pipo gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Wat heb jij een heftige dag achter de rug (boven op de rollercoaster van de afgelopen tijd). Zo krijg je te horen dat je afscheid moet nemen en zo gaan ze het toch proberen. Wel fijn dat naar de omstandigheden beoordeeld het nu redelijk goed gaat. Ik ga duimen voor jullie dat alles goed zal gaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat er ook ruimte gaat ontstaan om van haar te genieten.

14. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hier een stille meelezer. Gefeliciteerd met jullie dochtertje en wat fijn dat de arts naar jullie dochtertje heeft gekeken ipv naar een paar gram meer of minder. Heel veel sterkte de komende maanden en heel veel geluk met je dochtertje.

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Roos.

Ik hoop en bid dat het goed met haar blijft gaan.

Veel sterkte en geluk gewenst!

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Gefeliciteerd Pipo!!
    Wat fijn dat ze alsnog gaan behandelen.
    Ik hoop dat je dochtertje (met echt een prachtige naam! Is dat dan ook de naam van je vriendin? Ben heel benieuwd hoe ze reageerde) net zo'n vechtertje is als jullie zoon.
    Ik hoop echt zo dat alles goed komt. Ik ga heel hard voor jullie duimen.

17. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie dochter Roos! Ik ga duimen dat dit mooie meisje het goed blijft doen. Het is voor jullie zo spannend en zwaar geweest in de tijd dat ze in je buik zat, maar nu is het misschien wel nog heftiger of ze dit allemaal door gaat komen en hoe ze dat zal doen. Maar een het is een echte vechter en ze is echt niet zonder reden bij jullie, dat kan gewoon niet anders.
    Heel veel kracht voor jullie!

18. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Wauw...... Kippenvel. Wat een sterk meisje heb je op de wereld gezet, mooie naam en ik hoop met heel mijn hart dat ze het zo goed blijft doen! Ook hoop ik dat jij snel een beetje opknapt. Wat een ongelooflijke emotionele rollercoaster. Diep respect voor jullie.

Wens jullie het allerbeste en natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!

19. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roos. Wat een sterk meisje is het. Ik hoop met heel mijn hart dat het goed blijft gaan met haar.

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    gefeliciteerd met jullie dochtertje. wat fijn dat het zo'n sterk meisje is. hopelijk blijft ze dat, ik ga zeker mee duimen!

Deel Deze Pagina