Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Nou, inderdaad! Wat ben jij een lieverd :)

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Jeetje meid.... Ik heb net alle pagina's achter elkaar gelezen.... Ik heb echt diep respect voor jullie!! Zo'n fantastische mama, zo'n sterke papa, de hulp die jullie krijgen en vooral jullie vechtertjes van kids!

Mijn duimen draaien voor jullie!

Ps: mocht je ooit je ei kwijt willen over de PE/HELLP,stuur me rustig en berichtje!

3. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Wat fijn dat het weer beter gaat en wat is ze al goed gegroeid 💖. Blijf hier ook duimen voor jullie meisje.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik lees net voor het eerst jullie 'verhaal'. Alleen voor jullie is het natuurlijk geen verhaal, maar de realiteit.
    Ik kan me niet voorstellen hoe het is om twee keer te bevallen van kindjes die nog zo prematuur en klein zijn. De zorgen die je voelt, maar ook de liefde...
    Wat geweldig dat Roos toch een kans heeft gekregen en dat het nu al zo de goede kant op gaat. En wat een fantastische oma's heeft ze!

Ik wens jullie veel kracht en sterkte in deze zware periode. En ik hoop dat er ook voor jullie een tijd aanbreekt dat jullie 'gewoon' kunnen gaan genieten. Zoals zovelen van ons als vanzelfsprekend doen, maar jullie situatie bewijst maar weer dat niks vanzelfsprekend is. Toch wens ik jullie met z'n zessen dat 'normale leventje' van harte toe!

5. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Gelukkig gaat het weer iets beter. Go Roos!!! Jullie mogen trots zijn op jullie zelf maar ook op jullie kinderen en zeker op Roosje! Ze doet het toch maar weer. 😊

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat een sterke meid is Roos,zal vast in de genen zitten ;) dikke knuf!!

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Sterkte meis. Voor jullie allemaal.
    Wat zijn jullie sterk!! En zo ook jullie dochtertje Roos, wat een vechtertje!! Maar dat heeft ze niet van een vreemde ;) Gelukkig gaat het nu beter! Dikke knuffel.

8. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat roos een vechtertje blijft!! Ik denk aan jullie!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat goed dat Roos weer in de lift zit, Het is een taaie

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik kom hier regelmatig even kijken om te zien hoe het gaat met Roos en jullie. Fijn dat ze weer wat lijkt op te knappen! Wat een ontzettend dapper en sterk klein meisje is het! Zit in de familie!

11. Superkanjers

Superkanjers Niet meer actief

hoi pipo ik kom na anderhalve maand op het forum kijken en ik schrik me rot, je bent al bevallen van Roos.
    Zelf heb ik ook 3 extreem te vroeg geboren kinderen dus ik weet hoe het is.
    Je doet het hartstikke goed! En wat fijn te lezen dat Ticho het ook goed doet, dat is voor jou dan weer een zorg minder. Alleen hoe ga je naar het ziekenhuis met 3 kleine kinderen, dat is toch moeilijk (eigen ervaring). En waarschijnlijk kolf je ook nog.
    Zet hem op.
    Ik duim voor je dat het goed komt. Want ook al doet zij het nu supergoed, ze is nog piepklein en erg kwetsbaar, jullie hebben nog een lange weg te gaan. Gelukkig kan alles goed uitpakken met de medische wetenschap van tegenwoordig.
    Sterkte voor jou en je man en je kinderen

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Goed zo Roos! Wat een kanjer is ze toch!
    Net als haar moeder!

13. Superkanjers

Superkanjers Niet meer actief

dit klinkt misschien heel hard, maar ik begin echt te twijfelen aan dit verhaal.
    Kent iemand Pipo?
    De reden dat ik twijfel is omdat ik gelezen heb dat ze van de beademing af was en eigenlijk kan dat helemaal niet bij een kind dat zo vroeg geboren is. Ze is nog niet eens 1 maand oud en zou al van de beademing af zijn geweest?
    Met 24 weken geboren
    en 444 gram. Nee kan echt niet!

14. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe haal je het in je hoofd joh?! :x zoiets zeg je toch niet?!!

15. soeee

soeee Niet meer actief

Ehhh idd, koekkoek..

16. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63

Op zich... het is ook wel veel drama in weinig tijd. Ik zeg niet dat het niet kan, maar wel dat ik het niet vreemd vind dat ze het zich afvraagt of het allemaal wel echt is.

Op dit forum ben ik nog maar kort lid, maar op een ander babyforum ben ik al jaren actief. Ook daar kwamen weleens situaties voorbij waarin er zich op meerdere niveaus veel heftigs afspeelde. Vaak bleek het dan uiteindelijk te gaan om nepprofielen.

Waarmee ik NIET zeg dat TS nep is!!!! Ik heb werkelijk geen idee. Ik zeg alleen dat ik de suggestie van superkanjers niet zo heel erg vergezocht vind gezien de kort op elkaar volgende heftige situaties waarin TS zich bevindt.

17. soeee

soeee Niet meer actief

Ik snap wat je zegt, maar zoiets zeg je toch gewoon niet? Behalve als je aannemelijk bewijs hebt dat het niet waar is..

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ben jij wel helemaal lekker of zo?
    Ga eerder aan jou verhaal twijfelen dat je het zelf al 3 x mee hebt gemaakt😈
    Id...t.

19. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Tsja, wat voor bewijs heb je dat het wel waar is? Een foto zegt tegenwoordig ook niks.

Op die andere site is het op deze wijze ook steeds ontrafeld. Het begint met iemand die publiekelijk het verhaal in twijfel trekt door de feiten op een rijtje te zetten en meestal begint het balletje dan vanzelf te rollen.

Echt, er zaten hele erge dingen tussen waarvan je in eerste instantie dacht: "Hoe kan je iemand in deze moeilijke tijd zo in twijfel trekken!?!".

Dan heb ik het over mensen die deden alsof ze hun kind aan een ziekte waren verloren (en daarbij nota bene foto's van andermans kindje hadden gebruikt; hoe schofterig wil je het hebben!). Mensen die deden alsof ze doodzieke kinderen hadden met een korte levensverwachting, onverwachte gebeurtenissen thuis die bijna niet waar konden zijn... De meest afschuwelijke en vergezochte dingen. Toch duurde het vaak maanden, soms jaren voordat iemand met een andere blik naar voren kwam waardoor de nepprofielster uiteindelijk ontmaskerd werd.

Inmiddels is het al weer een hele poos rustig qua nepprofielen op die site, maar er zullen er vast nog tussen zitten die drama verzinnen waarbij de leden over elkaar heen vallen om steun te betuigen terwijl de situatie niet echt is. De meerderheid van steunbetuigers komt daar pas achter nadat 1 iemand haar bek opentrekt en er op een andere manier naar de situatie wordt gekeken.

Oh en nogmaals voor alle duidelijkheid: ik heb werkelijk geen idee of dat met deze situatie ook zo is!!! Deze en vorige reactie is enkel gebaseerd op de opmerking dat wat er geschreven werd niet zou kunnen. Dat kan het mijn inziens dus wel.

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wauw... Wat heb jij lef zeg.
    Zelf zeg je dat je 3 veel te vroeg geboren kindjes hebt. Waarom zou het verhaal van Pipo niet kunnen kloppen dan?

Echt.. Je zou je moeten schamen.

Deel Deze Pagina