Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mybigwish

mybigwish Lid

16 feb 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZUCHT!!!!! wat ben jij een onmens!!! walgelijk...

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik weet niet waar jij hebt gelezen dat ze helemaal van de beademing af is, maar je hebt verschillende soorten beademing. Het enige wat pipo heeft gezegd is dat roos van volledige overname van de beademing is overgegaan op CPAP. Dit is ook een vorm van beademing. Toen het minder ging met roos gingen ze weer over op volledige beademing en nu zijn ze waarschijnlijk weer aan het proberen op CPAP beademing over te gaan. En jij hebt 3 vroeg geboortes meegemaakt? Dan zou je toch moeten weten hoe het zit met beademing????

3. Superkanjers

Superkanjers Niet meer actief

juist omdat ik in die situatie gezeten heb,.trok ik het me erg aan. Heb dit thuis besproken en kreeg ineens de indruk dat het niet echt kan zijn. Ik ken meerdere kindjes die bij
    Dat termijn zijn geboren. En ja natuurlijk ken ik CPAP, dat las ik ook dat ze dat had. En ja ik begrijp het goed als je mijn verhaal in twijfel trekt, ik geef je groot gelijk! Op internet kan iedereen zomaar alles neerzetten. Maar ik ga weer. Ik heb genoeg gezegd.

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik vind iemand die hier al jaren op het forum zit en altijd duidelijke eerlijke reacties geeft betrouwbaarder dan iemand die hier net een blauwe maandag op het forum zit met maar 13 berichten. In mijn ogen ben jij dan de troll en uit op een rel

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    #565 Pipo30, 6 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2016
    Ik ga niet op het verhaal van superkanjers in.Geen tijd voor,en vooral geen zin in.

Het gaat nog steeds redelijk goed.Vandaag weer over op de cpap,en dat gaat tot nu toe goed.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Inderdaad!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Stokstaartje die is ook uit op een rel hoor.
    Even hier zoiets neergooien en dan zeggen "maar ik ga weer. Ik heb genoeg gezegd"

Wat heb je gezegd dan? Dat je het verhaal in twijfel trekt? Even iedereen hier op het verkeerde spoor zetten en dan foetsie weggaan.
    Denk is een beetje na

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb het ook gemeld, hopelijk kan beheer alles verwijderen.

9. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ben je wel helemaal lekker:(:(:( Rare reactie zeg bahbah!!

10. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Fijn Pipo dat het redelijk goed gaat!!
    Wat zijn jullie sterk zeg met zijn alle.

Ik denk elke dag wel even aan jullie

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Pipo. heel goed! Jij weet waar je je energie voor gebruiken moet! Wat fijn om te lezen dat ze weer aan de CPAP zit en dat dat goed gaat!

12. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat ben ik blij om te lezen dat Roosje het weer zo goed doet. Klein vechtertje!! Echt een megawonder.

13. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Wat fijn om te lezen dat ze weer aan de cpap ligt. Heel veel sterkte nog!!

14. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    #574 Wiskagirl, 7 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2016

Pardon? Kijk dan even alsjeblieft naar mijn topic!. Mijn dochter is geboren met 24+3, woog rond 600 gram. En mijn dochter heeft nog geen 24 uur beademing gehad nu maand verder ligt ze nog steeds niet aan de beademing. Is mijn verhaal dan ook nep?. Vindt dat je met dit antwoord echt met vuur speelt..
    Je kan beter blij wezen voor haar dan haar zo neer te zetten.. je zegt zelf mama te zijn van 3 prematuren?. Dan zou jij als geen ander moeten weten hoe alles in elkaar zit en ja er zijn ook wonderkinderen op de wereld. Ze gaven mijn dochter 10% en kijk nu ze weegt bijna een kilo....

Oh en trouwens dit is mn 3de extreem prematuur kan dat ook dus niet volgens jou?. Doet best zeer eigenlijk ik had het liever ook anders gewild ook voor pipo een vroeggeboorte wens je niemand toe!.

Als je commotie zoekt ga dan in een ander topic mauwen ipv hier iemand lastig vallen die eigenlijk alleen steun zoekt...

15. karlijn

karlijn Niet meer actief

Vind dat jij je moer schamen dat jij dit neer zet.
    Voordat je onzin begint uit te kramen, check eerst de feiten.
    En wat wou je nou bereiken met je berichtje? Krijg je er veel voldoening uit? Kom op man, ipv te zeiken en je inspector gadget mening te geven, help je haar meer door haar gewoon te steunen zoals je in je eerste bericht deed. Dit siert je niet.

16. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Goed om te lezen dat het weer de goede kant op gaat met Roos!

17. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Wat heftig allemaal lieve Pipo
    En wat fijn dat ze het weer zo goed doet
    Wat een klein vechtertje
    Ik lees mee en ik leef met je mee
    Dikke knuffel

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Verstandig in zo iemand moet je geen energie willen steken.

Kom regelmatig even kijken in dit topic, vind je een ongelooflijk sterke vrouw. Echt respect.
    Fijn dat het goed gaat met Roos, ze is een kanjer!

19. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Super fijn dat het goed gaat met Roos! Veel sterkte nog deze zware tijd voor jou en je gezin!

20. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Fijn dat het goed gaat met Roos! Gaat het ook goed met jou Pipo?

Deel Deze Pagina