Jeetje pipo, heel dubbel! Allereerst héél veel succes en sterkte voor de operatie. Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig. Dikke knuffel voor jullie, ook voor je zoontje. Wat een ongelofelijk sterk mannetje✨❤ Dat alles maar goed mag komen!
Ons mannetje is op de OK nu...nu begint het lange wachten,verwachting is 10 uur dat het gaat duren.Dus in ieder geval tot 19.00 uur. Ze hebben hier gisteren mijn hcg geprikt,en die bleek 64.803 te zijn Aansluitend een echo gehad,vanwege de hoge waarde,en ben al 17 weken en 6 dagen...Dus de vraag of ik het wil houden in niet meer relevant..O,ja...het is een meisje.
Oh my god Pippo..... Wauw al zover. Wat een verrassing ik hoop dat jullie kleine meid het goed doet en dat je het rustig een plekje kan geven. Hebben jullie familie enzo al ingelicht? Sterkte vandaag mrt het wachten. Ik hoop dat alles goed Rn voorspoedig verloopt!
Watt!! 17 wekem en 6 dagen?? :O Mijn God, wat zul jij geschrokken zijn!! Ondanks alles toch gefeliciteerd met je zwangerschap, ziet alles er tot nu toe oke uit? Wat spannend dat je zoontje nu op de ok ligt, heel veel sterkte en succes gewenst vandaag!!! Veel liefs xx
Jemig! Wat een bijzonder verhaal. Kan me voorstellen dat het erg verwarrend is! Vooral nu je het ontdekt in zo'n spannende tijd. Heel veel sterkte voor je zoontje vandaag!
Jeetje je zit al bijna in dechelft Ben je best hard geschokken verneem ik. Hoe is de operatie met je mannetje verlopen? En ja toch gefeliciteerd met jullie kleine meid
Gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd naar je echo!! Heb je een foto? Lijkt me heel bizar om dit mee te maken! Hoe is je man eronder? En jij nu? Sterkte voor en met je kleine mannetje!
Jeetje wat een bijzonder verhaal. Dat moet echt enorm schrikken zijn geweest. Hopelijk gaat de operatie goed en gaat het ook met jullie kleine meisje allemaal goed en kunnen jullie alles bij elkaar een plek geven. Heel veel succes met alles!
Jeetje wat een nieuws. En al bijna 18 weken. Was alles goed op de echo? Heel veel sterkte nu met het wachten tijdens operatie van jullie zoontje. Wat een onzekerheid allemaal en wat komt er nu nog meer op jullie af. Sterkte
Oh pipo al 18 weken! Ik ben er emotioneel van wat een giga verrassing en shock voor jullie. Wel heel fijn dat jullie dochter er goed uitziet! Ik ga heel hard duimen voor jullie zoon vandaag. Sterkte met het afwachten, onnoemelijk veel sterkte.
Wow, dat is wel even iets wat je moet verwerken. Hopelijk gaat het goed met het kleine meisje in je buik en blijft het goed gaan. Ik duim voor jullie kleine man!
Wát!!?? Je bent gewoon al 18 weken!!?? Jeetje.. Maar wel gefeliciteerd meid. Wat bijzonder.. Ik hoop en duim dat alles goed gaat met je zoontje. En dat je ergens ook kunt genieten van deze nieuwe zwangerschap.
Inderdaad ongelofelijk.. Ik kan me voorstellen dat dit een schok moet zijn. Gefeliciteerd met je kleine meid en veel sterkte met wachten! Duimen draaien!
Heel veel succes en sterkte vandaag. Wat ontzettend shocking om er in deze achtbaan achter te komen dat je 18 weken zwanger bent. Toch ook gefeliciteerd met je meisje in je buik.
Jeetje wat een rollercoaster moet dit nu voor jullie zijn! Gefeliciteerd met jullie kleine meid. En heel veel sterkte met afwachten of alles goed gaat met jullie kleine man.
Kan me zo indenken dat jullie hele wereld op z'n kop staat op dit moment... Heel veel sterkte met jullie knul,ik duim dat de operatie goed gaat verlopen... Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wow 18 weken bijna wat een ongelovelijk wonder dit zeg maar o wat zullen jullie geschrokken zijn Hoe is de operatie afgelopen? Sterkte met dit alles!