Kleine update... Het gaat gelukkig goed met Roos.Ze weegt zonder toeters en bellen inmiddels 835 gram!Dat vond ik de moeite van het vertellen wel waard.Ook de CPAP gaat goed,al 5 dagen. Met ons gaat het ook goed.Wel veel regelwerk,en een heel georganiseer,maar ben erg blij en dankbaar met de hulp die we zoveel krijgen.Mijn man heeft een zaak,best een groot bedrijf,die ook gewoon aangestuurd moet worden.Gelukkig nemen de werknemers het samen heel goed op,en zorgen er samen voor dat hij zo min mogelijk aanwezig hoeft te zijn.En zijn vader neemt daar de meeste zaken momenteel waar.Ook met Ticho gaat het boven verwachting goed,we merken alleen wel aan hem,dat hij graag bij 1 van ons is.Hij is natuurlijk door alle opnames ook niet anders gewend dan dat er altijd 1 van ons bij hem is.Dus alles loopt.Op de automatische piloot,en doorgaan nog maar even.We weten waar we het voor doen,en dat is ons alles waard.
Wauw pipo wat super om te horen. Wat een geweldig en sterk gezin zijn jullie. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal
Oh wat een heerlijk nieuws! Wat een sterke mensen zijn jullie allemaal kleine Roos vooral! Ben blij voor jullie.
Wauw, ik lees net alles voor het eerst.. Wat heftig!! Ik wil graag zeggen dat ik ongelofelijk veel respect heb voor jou en je man!! <3 (en voor alle naasten!) Wat vind ik het fijn te horen dat de jongste twee het zo goed doen! Ik duim dat dit zo blijft! En geweldig dat Roos al bijna het dubbele aan gewicht heeft!! Hele dikke knuffel voor jullie!!
Wat fijn om te horen dat alles weer beter gaat en dat je 2 jongste het momenteel zo goed doen! (Het laatste geldt eigenlijk voor jullie allemaal!)
Hi lieve Pipo, ik heb alles met tranen en tuiten doorgelezen (ook jouw andere topic) en sta echt versteld van wat jullie allemaal hebben doorgemaakt! Geen woorden voor, maar vooral erg veel respect voor jullie allemaal. Wat zijn jullie allemaal één voor één sterk!! Zoals eerder gezegd; het is net een film, verhaal wat je leest, maar dit is jullie realiteit! Ik ben dan ook erg blij dat jouw laatste bericht zoveel goed nieuws bevat! Hoop ook oprecht dat je voortaan alleen maar met goed nieuws komt!!! Ik ga voor jullie bidden. Ook van mij krijg je een hele dikke knuffel!!
Fijn dat het zo goed gaat, hoe is het nu een week later? Groeit de kleine meid goed door? Hoop dat alles voor jullie wat in rustiger vaarwater komt. Hoe oud is Roos nu in aantal zwangerschapsweken?
Ze is 29+2 in zwangerschapsweken .Gisteren woog ze 890 gram.Verder doet ze het nog steeds best goed.Wel heeft ze een kleine hersenbloeding gehad,dat krijgen de meeste extreem prematuren.Echt zorgen maken de artsen zich hierom niet,en wij ook niet,we weten dat dat kan gebeuren,en meestal trekt dat later helemaal weg. Ze moet vooral goed gaan groeien.
Ja! Ze moet naar de kilo! Toch een soort 'magische grens gevoel' lijkt me! Wat een gekke gedachte dat ze eigenlijk nog 10 weken in je buik had moeten zitten hè? Ja, die hersenbloeding hoor je idd heel vaak. Hadden je andere kleintjes dat niet? Foto's zijn welkom hoor!