Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    WOOOW erachter komen in deze situatie dat je zwanger bent na een sterilisatie is 1 ding, maar dan ook al gewoon bijna 18 weken is helemaal een donderslag bij heldere hemel! Heel heftig! Gaan ze nu ook nog verder onderzoek doen zoals bij Ticho? I.v.m. je voorgeschiedenis van de vroeggeboortes van al je kindjes?

Ik duim dat het goed gaat met de operatie en je mannetje vandaag!

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Pipo ik heb je in je topic van Tigo gevolgd en nu lees ik dit topic.
    Jeetje wat zit jijin een emotionele achtbaan.
    Ik viel bijna van mijn stoel na het lezen van dit topic.Laat staan hoe dit voor jou moet zijn
    Heel veel sterkte met wachten vandaag.
    Ik blijf je volgen

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje al 18 weken ook al, dat is schrikken! Heel veel sterkte vandaag met de operatie

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jeetje wat onwerkelijk allemaal!

5. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wauw...18 weken al.
    Heftig.
    Is alles goed met haar? Voor zover ze hebben kunnen kijken?

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Lieve allemaal,
    Ik zit hier een beetje te lezen op zp,om de tijd om te krijgen...en heb eigenlijk even geen zin om te reageren.
    Maar jullie reacties zijn zo lief...Dus toch even korte reactie.
    Ticho is nog op de OK,en ze zijn een uurtje terug komen vertellen dat het hoogstwaarschijnlijk voor 21.00 niet klaar is.Op zich gaat de operatie tot nu toe goed,maar Soms laat hij zien dat hij het amper meer aan kan.We mogen het ziekenhuis dan ook niet meer uit nu.

Dan de vragen omtrent onze megagrote verrassing...
    Tot nu toe lijkt het goed,maar wel weer placenta-insufficiëntie.Dus kan me weer opmaken voor een aantal weken ziekenhuis,een extreme vroeggeboorte,en weer een spannende tijd.Zoals het nu lijkt,na een snelle echo,GUO volgt volgende Week als ticho zijn toestand het toelaat,zal ook dit kleintje gehaald worden vanaf 24 weken,zo gauw ze geschat wordt op 500 gram.We zijn het nog aan het verwerken.
    Er wordt ook gekeken of ik in de thuisopname kan,ipv ziekenhuis,straks.Daar is onze hoop nu even op gevestigd.
    Maar eerst deze dag doorkomen.
    Dubbeltje,zo gauw ik tijd heb,zal ik een foto plaatsen van de echo.

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Al (bijna) 18 weken in verwachting, dat geloof je toch niet? Ik wil je toch feliciteren met dit mooie wonder.

Ook veel sterkte gewenst voor jullie kleine jongen. Dat alles goed mag gaan!

8. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Wow.. Er komen af en toe bijzondere verhalen langs maar dit spant toch wel de kroon. Wat een rollercoaster. Enorm veel sterkte vandaag.

9. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Jeetje Pipo, wat een wervelwind van emoties! Ontzettend heftig, wat ben jij een sterke vrouw!! Ik wil je via deze weg een hele dikke digi knuffel geven!

10. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Jeetje wat een heftig verhaal
    Ik denk aan je
    Hele dikke knuffel

11. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, dat maakt de verrassing nog groter!

Ik hoop dat het vandaag goed gaat met je zoontje.

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Met 24 weken al......
    Wat heftig zeg.

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Pfff jeetje, ben er stil van! Meid meid meid wat een achtbaan zitten jullie in zeg :( ik duim duim duim dat jullie zoontje zich er doorheen slaat vandaag en dat jullie meisje net zo'n vechtertje zal zijn als haar broer! Heel veel sterkte en kracht voor jou en je man!

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik heb er echt geen woorden voor, ik was er al bang voor door je voorgeschiedenis. Had zo gehoopt dat die hele extra rollercoaster je bespaard bleef naast de verschrikkelijke andere rollercoaster waar je nu in zit. Ik ga een kaarsje voor je branden dat het goed mag gaan met Ticho!! En natuurlijk voor de andere spruit op komst en dat je thuisopname mag en kan krijgen...

15. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje pipo wat heftig dat jullie kleine meid waarschijnlijk ook zo vroeg moet komen. Weet even niks te zeggen behalve een hele dikke knuffel.

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jeetje Pipo .... wat bizar dit allemaal.... soms vraag je je toch af hoeveel kan een mens aan... het blijft maar komen. Heel veel sterkte voor ticho en jullie kleine meid... digi knuffel. Ik brand ook een kaarsje voor de kleine vechter.

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jeetje Pipo, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar ik kan ook niet gewoon maar weg klikken zonder te reageren. Wat een heftigheid allemaal. Vreselijk dat jullie weer door diezelfde onzekerheid heen moeten met jullie toekomstige dochtertje.
    Ik duim mee dat de operatie van je mannetje gaat slagen!

Knuffel!

18. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Niet te filmen dit. Heel veel wijsheid en kracht wens ik je toe!

19. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, wat moet je sterk zijn om dit allemaal enigszins te doorstaan zonder door te draaien. Respect! Heel veel sterkte met alles.

20. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wow, ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte met het verwerken van het (hopelijk uiteindelijk goede) nieuws. Wat een heftig nieuws in een al zo heftige periode. Hopelijk is de operatie van jullie kleine man vandaag goed gegaan en kun je je gaan richten op zijn herstel.

Deel Deze Pagina