Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hier de foto van ons meisje

Bijgevoegde bestanden:

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat goed om te horen dat jullie mannetje het zo goed doet Pipo! Hoop dat hij snel opknapt en weer lekker mee naar huis mag! Heel veel sterkte!

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Wat een goed nieuws zeg!! Fijn om te horen dat hij het redelijk goed doorstaan heeft!!
    Ik hoop dat hij snel "de oude" is, en lekker met jullie mee naar huis kan wanneer de tijd daar is.
    Hoe gaat het nu met jou?

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat klinkt best heel positief! Hopelijk hersteld hij goed en is er daarna geen operatie meer nodig!

Prachtige echo...lijkt me echt enorm schrikken als je al zo'n "groot" mensje ziet terwijl je net weet dat je zwanger bent!

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Aaah wat een schatje!!
    Ondertussen al wat bekomen van alles?

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Hey meis...wat een fijn bericht dat het naar omstandigheden goed met hem gaat! Ik duim verder en brand vandaag weer een kaarsje voor je. En jullie meisje lijkt wel een beetje naar jullie te lachen op de echo. Mooie echofoto!

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Klinkt voor de situatie nu niet slecht. Ticho is gewoon een vechter!
    Mooie echo

8. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Hoi Pipo, normaal ben ik niet zo van het reageren, maar ik moet wel even. Toen ik een vroege miskraam had een aantal maanden geleden reageerde je zo lief! Je bent een lieve vrouw.

Ik hoop dat het met jullie zoontje allemaal goed komt evenals met jou, de baby in je buik ( wow wat bijzonder en verwarrend voor jullie ) en de andere mensen die je liefhebt. Veel wijsheid, gezondheid en geluk gewenst!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat een fijn bericht dat de operatie is geslaagd en het met hem redelijk gaat... Wat een mooie echo foto van jullie meisje... Ik blijf je volgen en wens jou en je gezin alle kracht toe! Dikke knuf!

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat de operatie goed gegaan is en het er nu stabiel uitziet!

Wauw wat een verrassing voor jullie zeg! Maar ook wel weer erg spannend dus allemaal. .ik blijf duimen voor jullie!

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wauw, 18 weken al..!! Wat moet dat ontzettend schrikken zijn!
    Wat ontzettend fijn om te lezen dat de operatie goed gegaan lijkt te zijn. Ik hoop van harte voor jullie dat hij goed op knapt en er bovenop komt.

Heel veel sterkte en kracht de komende tijd! Ook gezien de planning wat betreft de vroeggeboorte van jullie dochtertje.. Hopelijk kun je weer genoeg kracht opbouwen om ook die periode straks in te gaan, en krijgen jullie genoeg liefde en hulp van jullie naasten..

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wauw meid, wat een achtbaan aan emotie.
    Sterkte, hoop dat jullie mannetje opknapt en voorlopig klaar is met operaties en dat jullie meisje goed groeit en straks gezond ter wereld komt.

13. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Wat fijn dat het goed gegaan is en wat schrikken dat je al zo ver bent en niks gemerkt hebt

Hoop dat ze gezond te wereld komt en pas na de 36 weken

Veel geluk

14. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Sjonge, dit is inderdaad allemaal erg heftig zeg..

Ben blij dat de operatie goed is verlopen, fijn dat zal een opluchting zijn.
    jullie zijn kanjers en vechters hoor!
    Zet m op meid.
    knuffel

15. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Wat een ongelofelijk verhaal. Ik wil jullie van uit de grond van m'n hart alle gezondheid van de wereld toe wensen. Zowel voor Ticho als voor jullie dochter en natuurlijk de rest van het gezin. Wat ben je ongekend sterk zeg. Hier brand ook een kaarsje voor jullie.

16. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Weer een last van de schouders. Fijn dat je zoontje de operatie redelijk goed heeft doorstaan en het goed lijkt te doen nu. Heel veel sterkte en kracht met wat er nog komen gaat. En wat en prachtig meisje op de echo!

17. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Ik heb het een beetje gevolgd vanuit je prematurentopic.
    Wat een ontspannen gezichtje heeft ze :) mooie echo.

Fijn dat Ticho de operatie redelijk goed heeft doorstaan. Nu maar hopen dat hij snel mag aansterken.

Heel veel sterkte, en ik hoop dat je meisje lekker groot wordt en alles wonder boven wonder goed gaat zodat ze niet vroeg gehaald hoeft te worden. Ik leef met je mee!

18. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Wat fijn te horen dat jullie zoontje goed uit de operatie is gekomen. Hopelijk verloopt zijn herstel ook voorspoedig en kunnen jullie gauw naar huis.

Wat een prachtige echo zeg! Heel veel sterkte/beterschap gewenst komende tijd voor jou en je gezin. Hopelijk mag je thuis je bedrust houden!

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat fijn dat het er tot nu toe goed uitziet.
    Hopen dat het zo blijft.
    Je zegt dat zijn ontwikkeling op 7 maanden zit, maar hoe oud is hij nu precies dan?

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hij is van 12 maart 2015,en dus bijna 10 maanden.Maar hij was ook bijna 12 weken te vroeg,dus gecorrigeerd is hij nu ruim 7 maanden.Dan zijn geschiedenis met bijna alleen maar ziekenhuis,operaties en heel ziek zijn...Hij doet het dus erg goed.

Deel Deze Pagina