Wat goed om te horen dat jullie mannetje het zo goed doet Pipo! Hoop dat hij snel opknapt en weer lekker mee naar huis mag! Heel veel sterkte!
Wat een goed nieuws zeg!! Fijn om te horen dat hij het redelijk goed doorstaan heeft!! Ik hoop dat hij snel "de oude" is, en lekker met jullie mee naar huis kan wanneer de tijd daar is. Hoe gaat het nu met jou?
Dat klinkt best heel positief! Hopelijk hersteld hij goed en is er daarna geen operatie meer nodig! Prachtige echo...lijkt me echt enorm schrikken als je al zo'n "groot" mensje ziet terwijl je net weet dat je zwanger bent!
Hey meis...wat een fijn bericht dat het naar omstandigheden goed met hem gaat! Ik duim verder en brand vandaag weer een kaarsje voor je. En jullie meisje lijkt wel een beetje naar jullie te lachen op de echo. Mooie echofoto!
Hoi Pipo, normaal ben ik niet zo van het reageren, maar ik moet wel even. Toen ik een vroege miskraam had een aantal maanden geleden reageerde je zo lief! Je bent een lieve vrouw. Ik hoop dat het met jullie zoontje allemaal goed komt evenals met jou, de baby in je buik ( wow wat bijzonder en verwarrend voor jullie ) en de andere mensen die je liefhebt. Veel wijsheid, gezondheid en geluk gewenst!
Wat een fijn bericht dat de operatie is geslaagd en het met hem redelijk gaat... Wat een mooie echo foto van jullie meisje... Ik blijf je volgen en wens jou en je gezin alle kracht toe! Dikke knuf!
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is en het er nu stabiel uitziet! Wauw wat een verrassing voor jullie zeg! Maar ook wel weer erg spannend dus allemaal. .ik blijf duimen voor jullie!
Wauw, 18 weken al..!! Wat moet dat ontzettend schrikken zijn! Wat ontzettend fijn om te lezen dat de operatie goed gegaan lijkt te zijn. Ik hoop van harte voor jullie dat hij goed op knapt en er bovenop komt. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd! Ook gezien de planning wat betreft de vroeggeboorte van jullie dochtertje.. Hopelijk kun je weer genoeg kracht opbouwen om ook die periode straks in te gaan, en krijgen jullie genoeg liefde en hulp van jullie naasten..
Wauw meid, wat een achtbaan aan emotie. Sterkte, hoop dat jullie mannetje opknapt en voorlopig klaar is met operaties en dat jullie meisje goed groeit en straks gezond ter wereld komt.
Wat fijn dat het goed gegaan is en wat schrikken dat je al zo ver bent en niks gemerkt hebt Hoop dat ze gezond te wereld komt en pas na de 36 weken Veel geluk
Sjonge, dit is inderdaad allemaal erg heftig zeg.. Ben blij dat de operatie goed is verlopen, fijn dat zal een opluchting zijn. jullie zijn kanjers en vechters hoor! Zet m op meid. knuffel
Wat een ongelofelijk verhaal. Ik wil jullie van uit de grond van m'n hart alle gezondheid van de wereld toe wensen. Zowel voor Ticho als voor jullie dochter en natuurlijk de rest van het gezin. Wat ben je ongekend sterk zeg. Hier brand ook een kaarsje voor jullie.
Weer een last van de schouders. Fijn dat je zoontje de operatie redelijk goed heeft doorstaan en het goed lijkt te doen nu. Heel veel sterkte en kracht met wat er nog komen gaat. En wat en prachtig meisje op de echo!
Ik heb het een beetje gevolgd vanuit je prematurentopic. Wat een ontspannen gezichtje heeft ze mooie echo. Fijn dat Ticho de operatie redelijk goed heeft doorstaan. Nu maar hopen dat hij snel mag aansterken. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je meisje lekker groot wordt en alles wonder boven wonder goed gaat zodat ze niet vroeg gehaald hoeft te worden. Ik leef met je mee!
Wat fijn te horen dat jullie zoontje goed uit de operatie is gekomen. Hopelijk verloopt zijn herstel ook voorspoedig en kunnen jullie gauw naar huis. Wat een prachtige echo zeg! Heel veel sterkte/beterschap gewenst komende tijd voor jou en je gezin. Hopelijk mag je thuis je bedrust houden!
Wat fijn dat het er tot nu toe goed uitziet. Hopen dat het zo blijft. Je zegt dat zijn ontwikkeling op 7 maanden zit, maar hoe oud is hij nu precies dan?
Hij is van 12 maart 2015,en dus bijna 10 maanden.Maar hij was ook bijna 12 weken te vroeg,dus gecorrigeerd is hij nu ruim 7 maanden.Dan zijn geschiedenis met bijna alleen maar ziekenhuis,operaties en heel ziek zijn...Hij doet het dus erg goed.