Ongelofelijk...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pipo30, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Fijn voor jullie.
    Hoop dat het zo goed blijft gaan.

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik heb in je andere topic mee gelezen jemig wat heftig!!
    Heel fijn dat de operatie goed is gegaan.
    Ik wil jullie heel veel sterkte toe wensen!

En gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Mooie echo wat schattig:)

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Goed nieuws dat jullie manneke het goed heeft gedaan! Heel veel sterkte nog de komende tijd!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Fijn om iets te lezen, heb veel aan je gedacht.
    Mooie echo!
    Gelukkig is je kleine man stabiel

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dit kindje heeft wel een enorm sterke wil om op de wereld te komen!

Tja, gefeliciteerd? Denk het wel; want is hoe dan ook desondanks deze moeilijke periode erg mooi, maar idd dubbel.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ps; super dat je zoontje de operatie heeft doorstaan! Ik ga even jouw topic lezen, scheelt je vragen beantwoorden. Wist dit heel niet, desondanks ik je overal zie reageren altijd.

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Wat onwijs heftig en dubbel tegelijk!

7. Draakje82

Draakje82 Lid

28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Wat fijn Pipo dat de operatie goed is gegaan. Jullie zoon is een vechter.

Wat een mooie echo foto en wat zal de schrik groot zijn geweest dat je al bijna 18 weken was. Een meisje wat graag bij jullie wil zijn.

Dikke knuffel

8. Superkanjers

Superkanjers Niet meer actief

Hoi pipo, speciaal om op jou te kunnen reageren heb ik me (opnieuw) geregistreerd.
    Ik wil je erg veel sterkte wensen en ik herken ontzettend veel in jou.
    Onze zoontjes werden alle 3 met 27 weken geboren en daarna een ontzettend lange nasleep van 10 maanden ziekenhuis (waaronder 22 weken ronald mac donald huis en ook nog tijden in het ziekenhuis zelf verbleven) en daarna nog operaties, opnames, angst, een half jaar contactisolatie voor het hele gezin thuis, medische hulp over de vloer tot het vierde jaar.
    Je gunt dat niemand. En dan ineens blijk je ook nog zwanger te zijn.. (wat ik niet zelf meegemaakt heb, maar waarvan ik me zo ontzettend kan voorstellen dat je het niet aandurft gezien wat jullie hebben meegemaakt en ook in de situatie waar je nu in verkeerd)
    Heel veel sterkte en geluk toegewenst
    Je bent niet alleen, al voelt dat soms wel zo.
    wat een zorgen zal je hebben voor wat de toekomst met zich mee gaat brengen gezien de lichamelijke en geestelijke handicaps van je zoontje.

9. Superkanjers

Superkanjers Niet meer actief

prachtig!

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Pipo, hoe is het met je zoontje?

11. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Fijn dat het goed is gegaan Pipo met jullie zoontje!
    En prachtige echo van jullie meisje :)
    Sterkte met alles.

12. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ongelooflijk zeg wat een achtbaan van emotie! Ik hoop dat nu goed gaat met je zoontje en dat hij snel weer de kracht heeft om mee naar huis te gaan. En wat een mooie echo van jullie meisje!

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wat lief,al die berichtjes.
    Vandaag gaan we proberen om hem wakker te laten worden.Ze houden hem sinds de operatie kunstmatig in slaap.Maar het gaat naar omstandigheden zo goed,dat ze hem wakker laten worden.Zijn zuurstof in zijn bloed zit sinds de operatie boven de 97...dat is echt nog nooit gebeurd!Het lijkt er dus op dat deze operatie echt goed is gegaan,en dat hij hiermee verder kan.

Ik kan me zo voorstellen dat jullie je afvragen of we blij zijn met deze zwangerschap.Als eerste,wij hebben er niet,voor ons gevoel,vrijwillig voor gekozen om mij te laten steriliseren. Dit was op dringend advies,van de artsen,door de enorme risico's die er steeds zijn.Dus wij zijn wel blij met dit wonder,maar we zijn niet blij met de timing,en we zijn er in die zin ook niet blij mee,door de risico's die er zijn.Je moet het ook geestelijk allemaal kunnen verwerken,en daar hebben we nu heel veel moeite mee.Weer straks die angst of ze het gaat halen,weer alle risico's onder ogen zien,en de zorg om ticho erbij.
    Ik hoop dat ik het zo goed uitleg.Wij zijn blij met ons meisje,maar niet met alles er omheen.
    En voor iedereen die ons een lange zwangerschap van minstens 37 weken gunt,echt heel lief.
    Maar bij de echo vorige week,hebben ze uiteraard meteen naar de placenta gekeken en een flowmeting gedaan, helaas is er al best veel weerstand gemeten,en mogen we blij zijn als we bij de 24 weken en 500 gram komen.Aankomende donderdag staat de GUO gepland.Ik hou jullie op de hoogte.

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wat omschrjf je dat "mooi" pipo..
    Ik zou zoveel willen tikken, maar laat ik het er op houden dat ik aan jullie denk en voor jullie bid.

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    wat fijn en spannend dat het zo goed gaat met ticho dat ze hem gaan wakker maken. Weer een positief stapje dichterbij...

En over jullie meisje....ik denk dat je het heel duidelijk zo omschreven hebt. Ik vind het ook heel erg logisch in jullie situatie om het allemaal zo te voelen!

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik begrijp je helemaal Pipo natuurlijk is dit kindje gewenst maar alle zorgen idd dat moet je emotioneel zeker op kunnen brengen! Ik ben blij te lezen dat jullie mannetje het zo goed doet! Heel veel sterkte wn ik denk aan jullie!

17. karlijn

karlijn Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou! X

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat fijn dat Ticho het zo goed doet!! Knapperd.
    Heel veel sterkte en ik hoop zo enorm dat hij dit gaat voortzetten.

Verder heb je het inderdaad 'mooi' uitgelegd over deze nieuwe zwangerschap.
    Ik blijf het hele verhaal zo bijzonder vinden. Dit kleine meisje wil zo graag bij jullie zijn.. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat ze in ieder geval de 24wk/500 gram gaat halen.

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Sterkte meid! Dikke knuf!

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mooi geschreven Pipo. Wat mooi om te lezen dat de operatie goed is gegaan. Ik blijf duimen voor jullie mannetje.

Qua je zwangerschap, natuurlijk gunt iedereen jullie de 37 weken maar jullie weten wat realistisch is of niet. Ik hoop dat jullie meisje een ijzersterk wondertje is met de vechtlust van jullie en haar broertje. Ik blijf mee lezen en duimen voor jullie 🍀🍀🍀

Deel Deze Pagina