Hoi hoi, Gisteren hebben ze Ticho uit zn slaap laten komen,en dat ging goed! Hij houdt alleen nog heel veel vocht vast,maar de verwachting is dat dat met een paar dagen weg zou moeten zijn,want hij plast goed nu.Gisteren mocht hij ook even heerlijk op schoot,wat is dat toch fijn na zo'n lange tijd.
Wat fijn dat het goed gaat met jullie ventje ik duim ook heel hard dat ze ondanks de slechte vooruitzichten toch goed zal groeien!
Wat een fijn nieuws Nu hopen dat de zwangerschap ook voorspoedig verloopt dat je gewoon kan genieten van je zoontje en kleine meisje in je buik
Wat fijn om te lezen dat jullie zoontje het zo goed doet. Wat een vechter is hij. Hopelijk blijft het zo goed gaan en mag hij als de tijd rijp is lekker mee naar huis. Mooie echo van jullie meisje. Ik denk dat het zo heeft mogen zijn en dat ze heel graag op de wereld wil komen. Hopelijk blijft de zwangerschap goed gaan en haalt ze sowieso de 24 weken en 500 gram. Ik duim voor zowel jullie, jullie zoontje en jullie meisje. Vind het overigens al heel knap dat je ons zo goed op de hoogte probeert de houden ondanks deze achtbaan vol emoties.
Wat goed om te lezen dat jullie vechtertje het zo goed doet op dit moment. Heel veel stekte de aankomende tijden toegewenst!
Nou fijn dat je knulletje zo goed gaat en zijn zuurstofgehalte mooi op peil is!! Hoop dat jullie een beetje kunnen bekomen van alle heftigheid van alles bij elkaar. gelukkig hoor ik veel liefde in je gezin hou je daar fijn aan vast. knuffel
Wat heftig zeg. Wat moeten jullie veel doorstaan!! Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met Ticho! Wat een vechtertje! Hopelijk mag hij snel mee naar huis. En wat schrikken zeg, ineens bijna 18 weken zwanger. Gefeliciteerd, heel dubbel. Hopelijk blijft dit meisje in ieder geval tot de 24 weken zitten, en hopelijk nog langer. Sterkte met alles. Ik denk aan jullie.
wat fijn dat Ticho een saturatie van 97 heeft! Dat is echt heel goed! boven de 92 is het al `goed`. Je wilt dat hij wat hoger zit natuurlijk, boven de 95 liever. gelukkig mocht je hem op schoot hebben, erg he als dat niet kan. heel bekend mee helaas. Over je zwangerschap, dat kan ik me allemaal goed voorstellen wat er allemaal door je hoofd gaat. Opzich blij, maar al die complicaties die het misschien met zich mee gaat brengen, die gedachte is normaalgesproken al teveel. Maar als je dan ook nog een ziek kind in het ziekenhuis hebt. Hoe moet je dat allemaal verwerken? Sterkte!
Jeetje Heftig zeg! Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik wil jullie bij deze veel sterkte wensen met het herstel van jullie kindje en met jullie verdere keuzes.
Het gaat hier naar omstandigheden best goed.Ticho doet het echt beter dan na zijn vorige operaties. Langzaam wennen we een beetje aan het idee dat we niet met z'n vijven maar met z'n zessen (en in ons hart met 9) verder zullen gaan.Eerst morgen maar weer afwachten.We zijn best zenuwachtig...en vooral ik,zie er vreselijk tegenop! Morgen zullen ze ook het definitieve aantal zwangerschaps weken bepalen,dit is namelijk erg lastig omdat ons meisje al een groeiachterstand heeft.In ons geval komt het echter wel heel erg nauwkeurig,omdat ze hoogstwaarschijnlijk veel eerder geboren moet worden,en we dan niet voor onverwachte verassingen willen staan,omdat ze mischien wel te jong is bijvoorbeeld. Gisteren dacht ik ineens;We hebben nog helemaal niet over een naam nagedacht!(waar je al niet aan denkt in deze situatie) Na morgen toch maar eens bespreken met man,want zoveel tijd hebben we hoogstwaarschijnlijk niet meer. Ik heb inmiddels ook al meerdere keren contact gehad met mijn vriendin,tevens oud-collega. Ze is er helemaal van ondersteboven...ik ook,dus dat scheelt Is bang dat we het haar kwalijk nemen,enz enz.Is uiteraard niet aan de orde,maar dat merkt ze wel als ons meisje geboren wordt,want nu ik dit typ,bedenk ik me dat er eigenlijk maar 1 naam past bij ons meisje,en dat is de naam van mijn vriendin. Ze komt vaak bij Ticho langs,en om even bij te kletsen.Ik neem haar echt niets kwalijk. Ik zal morgen laten weten hoe het gegaan is.
wat een mooi gebaar!!! snap dat je er tegen op ziet. heel veel succes morgen. fijn dat t met jullie zoontje zo goed gaat in vergelijking met andere operaties. succes morgen!
wauw wat mooi, kippenvel! Ik hoop dat jullie morgen goed nieuws te horen krijgen over jullie dochter in wording.