Ik heb net het hele topic doorgelezen. Wat ben jij een ongelofelijk sterke vrouw echt respect. ik wil je heel veel succes wensen voor morgen!
Diep respect voor jullie! En ik denk dat je vriendin zich vereerd zal voelen en hopelijk neemt het haar gevoel ook weg. Heel veel succes vandaag! Ik duim voor jullie dat jullie kleine meisje zo lang mogelijk kan blijven zitten bij mama.
Lieve Pipo, ik denk aan jullie ❤ Succes vandaag 💖 Hopelijk kan jullie meisje zo lang mogelijk blijven zitten.
Schiet ik me daar toch weer vol, wat lief dat je je meisje naar haar wil gaan vernoemen, wow! En wat onwijs fijn dat Ticho het zo goed doet! Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen vandaag en dat jullie meisje gezond en sterk ter wereld mag komen, ondanks dat het veel te vroeg zal zijn. Ze klinkt nu al als een vechtertje xx
Wauw.... ik heb de hele topic doorgelezen en ben er echt gewoon stil van.... wat heb ik respect voor jullie!! Hopelijk komt ooit alles goed met jullie zoontje en natuulijk straks met jullie prachtige dochter!!
Wil gewoon even zeggen dat ik respect heb voor jullie! Sterkte met je zoontje en met je dochtertje uiteraard. Dat alles maar goed mag gaan!!!
Hoi allemaal, Bedankt voor alle lieve reacties allereerst. Even kort over de GUO. Zoals het er nu uitziet is ons meisje verder helemaal gezond!Dat is natuurlijk supergoed nieuws,en daar zijn we erg blij mee. Ze hebben me nog anderhalve week naar voren gezet,en dus 20 weken en 4 dagen nu. Helaas wel een forse groeiachterstand al door de placenta-insufficiëntie,waardoor het gewoon erg lastig te bepalen is. Ik ga vanaf 22 weken in de thuisopname als ons meisje het goed blijft doen,zodat er dagelijks controle is.En vanaf 24 weken gaan we per dag bekijken wat het beste is,.Doordat het lastig te bepalen is Hoe lang ik zwanger ben,gaan ze niet meteen bij 24 weken en 500 gram halen,als ons meisje het op dat moment nog goed doet binnen.Dan kiezen we voor meer zekerheid,en dus paar dagen langer,of misschien wel een week,als haar toestand dat toelaat.Het is en wordt dus erg spannend. Ticho mag misschien vandaag verhuizen naar de HC,dat vond ik ook wel de moeite waard om even te melden!We zijn trots op ons mannetje,die nu eindelijk eens goed uit een operatie is gekomen,zonder allerlei complicaties.Hij kan nu op krachten komen,en hopelijk was dit tot zn tweede de laatste operatie!Dit was echt het keerpunt in zijn leventje tot nu toe,er had echt niets meer bij moeten komen.Hij is ook veel beter in zijn doen,hij lacht veel,en dat is iets wat we veel te weinig bij hem zagen.Het vocht is helemaal weg,en hij speelt weer op zijn tijd.volgende week,als het nog steeds goed gaat,gaat hij door de mri.Dan kunnen we zien hoe groot,of misschien wel klein,de schade is.IK geloof nog steeds niet dat dat heel ernstig kan zijn.Maar dat wachten we af.Voor nu doet hij het heel erg goed,en dat is het belangrijkst.
Ik bewonder je kracht en de liefde voor je kindjes spat ervanaf. Fijn om te horen dat het goed gaat met je zoontje, en je hele kleine dametje in je buik. Het mag niet veel betekenen, maar ik denk aan je. Hou je sterk!
Fijn dat jullie jochie de goede kant op gaat, wat goed nieuws zeg en dat jullie meisje gezond is!! Ik hoop dat je haar nog gezond en wel een aantal weken binnen kunt houden en dat ze fijn verder groeit. Heel veel kracht toegewenst. Veel liefs xx
Wat goed om te lezen dat jullie mannetje het zo goed doet! Ik heb echt bewondering voor je dat je zo'n sterke vrouw blijft! Jullie meisje is gezond hopelijk kun je de weken nog een beetje rekken en blijft ze nog lekker binnen! Sterkte toegewenst!
Ook ik bewonder je kracht enorm. Wauw. Wat fijn dat jullie meisje verder gezond is!! En nu hopen dat ze zo lang mogelijk kan blijven zitten in jouw buik!! En wat fijn dat Ticho het zo goed doet!! De kleine vechter. Wat moet het goed voelen dat hij weer lacht!! Ik denk aan jullie, en wens jullie veel succes en sterkte toe.
Wat fijn dat Ticho het zo goed doet! En dat hij zo te lezen een beetje kind kan worden met veel lachen en spelen. Ook fijn dat jullie kleine meisje het ook goed doet. Ik duim voor jullie dat ze lang mogelijk in jouw buik kan blijven!