Hallo allemaal ik ben nieuw hier omdat ik het toch graag al wil rond schreeuwen. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik nu me 5e week in ga van onze eerste zwangerschap. En gelijk de eerste ronde raak, dat hadden we echt niet verwacht. Vorige week kreeg ik last van mijn darmen en nu nog steeds last van. Las al dat het 1 van de eerste zwangerschapskwaaltjes is. Maar goed had natuurlijk ook aan het eten kunnen liggen. Ik ben 26 en de kinderwens speelt al een tijdje, maar nu bewust ervoor gekozen en gelukt. Ik moet nog even met beide voeten weer op de wereld komen. Nu het afwachten of alles goed is en blijft gaan.
Gefeliciteeeeeeerd!! hier ook de eerste ronde rak voor de 1e kleine hummel! ben ong net zo ver als jou, in september uitgerekend! genieten!
Gefeliciteerd!!!!! Hier in de 2e ronde dus ook erg snel! Nog steeds ongelofelijk, ook al went het idee wel steeds meer En ook samen met Stardust in september uitgerekend Tuurlijk blijft het spannend of alles goed gaat, maar ik zou vooral zeggen: GENIET!
Wat een leuke reacties allemaal! Stardust27 Jij ook gefeliciteerd, is nog heel erg onwerkelijk he? Maar hoe bijzonder zo de eerste ronde al gelijk raak! Tacita, Jij ook gefeliciteerd, 2e ronde is ook bizar snel. Ik had een voorgevoel dat het bij mij wel eens heel lang kon gaan duren, maar gelukkig had ik het mis Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik zeer slecht slaap omdat ik de hele nacht nog lig na te denken over van alles en nog wat!
Gefeliciteerd !! Ik mag me ook weer aanmelden. Vanmorgen positief getest. Na late miskraam in mei. En veel ziekenhuis bezoekjes doos verklevingen nu ons geluk. Wow zwanger Yes
Gefeliciteerd !!! kan me voorstellen dat je er 's nachts even niet van kunt slapen. Het is ook zo bijzonder! je wordt mama !!
Gefeliciteerd Lauw26 en jullie ook Stardust27, Tacita, meisje90 en AnneLisa87! Ik ben zelf ook na de eerste ronde al zwanger. Kon het nauwelijks geloven! Erg onregelmatige cyclus, dus we dachten dat het wel een tijdje kon duren. Maar heb innesteling gevoeld en sindsdien bijna alle zwangerschapskwalen die er bestaan... Dus het was al snel duidelijk, haha! Morgen bellen voor een afspraak bij de verloskundige. Spannend! We worden allemaal in september 2015 mama! Leuk!!
Ja, ik denk dat je er positief in moet staan... Al weet ik ook uit mijn omgeving dat het zeker niet altijd goed gaat. Dan ben je niet de enige hoor meisje90... Ik ben echt een paar dagen niet mezelf geweest. Ik kon het gewoon niet geloven en mijn man ook niet. We zijn eraan begonnen met de gedachte: ach, we zien het wel. Het zal vast eventjes duren, maar dat is niet erg. Nu blijkt het echt de eerste keer zonder raak te zijn geweest. Een wondertje...