Goedenmorgen! Sorry dat ik er ineens tussen kom maar ik zit echt met een vraag. Op 8 maart de zaterdagnacht op zondag heb ik onveilig seks gehad met iemand die nog niet officieel m'n vriend is. Hij was klaargekomen in mij en bleef ook nog anderhalf minuut erna in mij liggen voordat hij eruit ging. Nu weet ik niet of ik vruchtbaar was, omdat ik niet meer wist de hoeveelste van februari ik ongesteld was(ik vermoed rond de 21/ 22 februari) nu ben ik gisteren misselijk geweest geuren op school kon ik niet uitstaan voelde alles in m'n keel zitten om het eruit te k..... nou ik heb een test gehaald gister en kwam negatief uit ( had ik zelf ook wel kunnen weten omdat het veeeels te vroeg is. nu heb ik sinds vanochtend echt hele erge buikpijn menstruatie buikpijn. Echt erge krampen dat ik naar de wc ging en dacht dat het daaraan lag maar niet dus. Ik moet pas weer volgende week rond de 20tigste denk ik ongesteld worden. Iemand die mij kan helpen of het tussen m'n oren zit omdat ik zo graag ook een kindje wil want dit maakt mij zo depressief of ik het teveel wil dat ik dingen zoek of dat er echt mogelijk iets zou kunnen zijn?? Gr.. alvast bedankt