Hallo dames. Ik zit pas op 8/9 dpo, maar merkte dit weekend dat mijn borsten niet meer in m'n bh passen Vandaag tegen beter weten in een testje gedaan. Binnen 5 minuten kwam er toch echt een tweede streepje.
Ik lijk heeeeel in de verte wel iets te zien maar je test is best wel geel. Hoe lang na het testen heb je de foto genomen?
Dat lijkt zo door het licht denk ik. Hier een betere... Heb ongeveer 10 minuten geleden getest. Streepje was binnen 5 minuten zichtbaar en is ook niet meer veranderd.
Hmmm ik vin de test er wel heel droog uit zien. De controlestreep is "vers" namelijk roze en "droog" is hij donkerpaars. Ik vind jouw controlestreep best donkerpaars. Wil he eens 4 druppels water in het urine rondje doen en dan na 5 min. Weer een nieuwe foto maken. En hier plaatsen?
Ik zie ook een streepje maar ben het eens met RoGiJuLi, hij lijkt wel heel droog en geel. Ik hoop dat hij gaat oplopen de komende dagen!
Hier ook afgelopen zaterdag op 8/9 dpo een heel licht roze streepje. Verscheen ook binnen afleestijd. Helaas gister en vanmorgen weer omo wit Zo'n gigantische domper! Hopelijk betekent het voor jou wel iets goeds. Zou morgen weer testen in jouw geval.
Ik wil niet vervelend zijn maar ik plas steeds dat soort streepjes op die testen. Ik hoop voor jou dat het anders is en dat ze mooi gaan oplopen. Spannend!