oooh ik voel me echt schandalig slecht heb gewoon heel de middag liggen slapen. op een frutje op de bank, met op tafel nog een halve boterham. was vanmiddag zooo moe toen ik klaar was met werken. heel me middag is weg nu. gelukkig had ik van de week al veel gepoetst. maar toch.... zal wel komen omdat ik s,nachts niet meer zou goed slaap ivm maagzuur. maar ben nu echt zo duf als een konijn . van mij de sint vanavond zachtjes voorbij rijden maar helaas... moeten nog weg vanavond... en ga nu als de bliksem nog maar es wat doen
Hahaha! Hier hetzelfde hoor! Heb hele plannen van wat ik op mijn vrije dag allemaal wel niet kan doen..en lag gister op mijn vrije dag ook te slapen op de bank.... Gelukkig heb ik een man die het geen probleem vindt om dan wat meer mee te helpen... Heerlijk toch, zo even bijtanken?
oh nee, mijn man vind het gelukkig ook geen probleem. slaapt zelf nl ook er graag als ie de kans heeft. maar vind het nu zo zonde van me middag... ben nu volgens mij weer een beetje wakker aan het worden alhoewel... liep net naar zolder om de was te halen en mijn bedje zag er toch ook wel heel erg verukkelijk uit. haha
Lekker toch? Ik doe het bijna altijd als ik vrij ben hoor. Heerlijk juist even wat bijtanken op die manier. Gewoon lekker doen. Ik kan al bijna niet wachten tot mijn verlof en ik dit elke dag kan doen.
Lekker toch? Ik doe het bijna altijd als ik vrij ben hoor. Heerlijk juist even wat bijtanken op die manier. Gewoon lekker doen. Ik kan al bijna niet wachten tot mijn verlof en ik dit elke dag kan doen.
als ik smiddags slaap dan ken ik snachts helemaal niet meer slapen en dat gaat nu al zo moeizaam, wou dat ik ven een middag dutje kon doen liefs
Geniet er maar lekker van............straks heb je al je ernergie nodig voor de bevalling en de verzorging van je kleine