Zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mommy1989, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Ik heb ook al een berichtje in een ander onderwerp geplaatst, maar ik hoop dat ik hier wat meer duidelijkheid krijg.
    Ik heb vorige week 3 posi ovutesten gehad & 1 posi zwschaptest. Daarna 2 nega zwschaptesten en vandaag weer 1 positieve..

Ik heb een normale cyclus van 28 dgn en had afgelopen weekend ongi moeten worden.. Wel heb ik steeds t gevoel van ohh het komt eraan, maar dan is het weer niks en sinds vanmorgen/vanmiddag heeel licht & weinig bruin met beetje roodbloed verlies.. Kan het dan toch een gewone zwschap zijn of zal het op een mk uitlopen?

Bedankt alvast xx

2. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Goh bijzonder!hoop dat het raak is.
    Positieve test zegt in principe genoeg!
    Heb je nu al weer getest?

3. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey,

Ja ik heb vandaag 1 positieve van Predictor gehad en 1 negatieve van Clearblue. Zal even kijken hoe ik een foto moet plaatsen

4. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bovenste is van Predictor en onderste is van Clearblue. En in het linkervakje met dan een + tekentje staan :S

5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Dat is vervelend die onzekerheid, clearblue schijnt wel pas laat positief te testen...
    Ik zie inderdaad echt een lijntje bij de bovenste, streep is een streep he;)
    Het lijkt er toch wel op dat je zwanger bent, anders probeer je morgenvroeg eens met de kruidvat test (2v5). Die zijn super gevoelig. Ik hoop dat het helemaal goed zit:D

6. me83

me83 Niet meer actief

ik zie haast niks op de testen.. ik zou de cb digi proberen..dan weet je het echt zeker..

vind het anders wel dat je erg licht test na zoveel dagen overtijd..het kan natuurlijk voorkomen.. maar ik testte na 3 dagen overtijd echt knal..

ik zal voor je duimen!!

7. me83

me83 Niet meer actief

onderste test bedoel ik.. bovenste is best duidelijk.. maar lees wel vaker dat de plus testen erg onduidelijk zijn..

8. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ juli10 Ja idd een streep is een streep zeggen ze ja maar die onzekerheid komt puut door de onderste.. Ja ik denk dat ik morgen even die van de kv haal en dan vrijdag testen ofzo...(mss morgen middag al :))
    @me83: ja de onderste is ook onduidelijk helaas.. Maar schijnt dat vaker voortekomen dat de plustekens moeilijk of niet zichtbaar zijn?

Bedankt voor de reacties dames!

9. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Hmmmm streep is streep, ik zie m toch echt!
    En de clearblue zwanger tekst test?

10. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Ik zie op de bovenste test inderdaad een duidelijk streepje, onderste test is vaag maar ik lijk wel iets te zien?

11. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja als je goed kijk zie je wel iets.. ja ik weet nog niet kv2v5euro of cb digitaal...lastig zeg. by andere 2zwschappe gelijk goed posi.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

13. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morge dames, vanmorge flink gaan blieden maar zonder krampen en 1 kleim stolseltje. Ha gebeld en.kan bloed gaan prikken zometeen. Hoop zo dat het g zped zit maar ben bang van niet x

14. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    helaas is de eerste test dus de bovenste een predictor en die wordt al positief van kraanwater. dus denk dat het niks was meis, ook al hoop ik het van harte...xxxx

16. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dames, het bloeden is gestopt gelukkig ook geen stolsels meegekomen. Test van jv gehaald en licht streepje dus fa ervan uit dat er nog n 'beebje' zit :)
    Xxx

17. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Gelukkkig!
    ik zal er als ik jou was gewoon een paar van kv halen voor 5 euro,
    dan heb je er 2!
    neem je 2 doosjes, een eentje van cb, een digitale.
    ik heb ook eerst met predictor vroege test posi getest en daarna heb ik de plus test van cb ook gedaan, gaf hier ook maar een lichter plusje aan als dat ik gehoopt had..
    ga zo meteen de kv testjes halen en wanneer ik er een duidelijke tweede streep op heb ga ik een digitale cb doen, die een indicatie geeft van hoelang ik zwanger ben.
    is misschien een tip

en ik heb die onzekerheid ook, misschien kun je een testje blijven herhalen tot je een echo hebt gehad en de kleine gezien hebt?

18. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja die gaf by my ook nega aan die van cb. Ik mag gwlukkig over 2 wkn kome voor n echo ter controle :) hoop voor jou dat alles goed ga! Hou je me op de hoogte?xxx

19. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    ja hooor!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/316358-buikfotos-juli-2012-a.html
    wil je hier alvast een foto maken van je buikje? volgens mij zul je dan ook een juli baby krijgen.
    ik ga er nu eentje maken!

20. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    het kan ook innestel bloed zijn
    maar wacht even af
    suc6