Zwangerschapstest kv met kruis

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Iris6weken, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hallo meiden!

Vandaag is m'n nod maar tot nu toe geen menstruatie te bekennen!
    Nu heb ik vanmorgen een test gedaan de kruidvat met plusteken en die gaf negatief aan, hoe gevoelig zijn die testen? Gebruik ze eigenlijk anders nooit maar omdat we nu op vakantie zijn en er geen andere waren in de schappen was t niet anders..
    Oja ook nog even een tweede vraag, ik heb deze ronde de clearblue ovulatietesten gebruikt en die werd 15 dagen terug positief, klopt het dan eigenlijk wel dat vandaag m'n nod is?

Alvast bedankt!!!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,968
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    15 dagen terug positief dan zit je nu 1 dag voor nod.
    Je ei springt ong 48 uur na de test dus 13 dagen geleden.

De kv is wel gevoelig en had al wel een licht resultaat kunnen geven.

Over 2 dagen nogmaals testen ;)

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Gemiddeld it er 14 dagen tussen de eisprong en nod.. Maar LF's kan bij iedereen verschillend zijn, de één 12 dagen, de ander 16..

Plustesten zijn idd niet altijd duidelijk, gewoon als je over 2 dagen niet ongi bent nog s proberen :)

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik testte 11 dagen na ovulatie er positief mee. Hij was ook best duidelijk.
    En je nod zou nu ongeveer kunnen zijn. Maar t verschilt bij mensen. Mijn cyclus was bijv tussen se 29 en 31 dagen en na mijn ei duurde t ongeveer 11 dagen voor ik ongesteld werd. Dus wijk ook af van het gemiddelde omdat de periode voor mijn ei langer is en de periode erna juist korter.

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hmmmm dan wacht ik idd even 2 dagen af!! Afgelopen 2 maanden mooie cyclus van 28 dagen gehad dus nu word m'n cyclus weer wat langer... Of toch zwanger maar daar ga ik niet al te veel vanuit!

Share This Page