Ongeloof

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Waika, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waika

Waika Lid

21 jun 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi meiden!

Dinsdag hebben wij maar een test gedaan nadat ik een week overtijd was. Ik vind die testen altijd een beetje eng want heb al meerdere malen een testje gedaan, negatief en de dag erna meteen ongesteld. Dan zat ik weer met tranen op de bank. Jullie begrijpen het al, met pijn en moeite die test gedaan op aandringen van vriend lief. Doe t nu maar, je bent een week telaat!
    En..... Positief.... Natuurlijk traantjes!
    Maaaaaaar.....
    Ik voel niets ja m'n borsten zijn ontzettend gespannen, en doen zeer... En ben wat meer moe dan anders, That's it!!
    Ik heb een ongeloof het niet kunnen bevatten. Een onzeker gevoel, en ik heb het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Zo vreemd.

Ik heb ook nog geen dokter/verloskundige gebeld, puur om het feit dat er nog zoveel ongeloof is.
    Natuurlijk zijn we erg blij, want het is nu dus eindelijk gelukt.
    Speelt dat ook een rol? Er naar uitleven samen er over hebben en nu is het uiteindelijk zo ver en We kunnen het gewoon niet geloven.
    Hebben meerdere dat van jullie ook of ook gehad. Het maakt me juist zo onzeker....
    Mijn collega's hadden het er laatst over, ja als je wee dat je zwanger bent hou je van je kindje en ben je zoon ontzettend blij, je wordt een heel ander mens.. Nou ik ben blij natuurlijk. Maar een ander mens??? Nee ik ben nog steeds de oude.

Ik zou nu ongeveer 5-6 weken zwanger zijn..

Liefs

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ken het gevoel :D

Ik geloofde er ook niks van, zelfs niet na 5 testen inclusief een CB digitaal, heeft ook echt wel eventjes geduurd voordat ik het geloofde want had echt totaal nergens last van!

Dat gevoel en die angst dat je ongesteld gaat worden is normaal hoor, dat hou je ook nog wel eventjes. ;)

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ten eerste: gefeliciteerd!!
    precies hetzelfde hier. weet het al 2 weken nu. ja ben enorm misselijk en mijn buik en borsten zijn opeens een flink stuk groter.
    maar denk dat ik pas echt blij ben als ik een kloppend hartje op de echo zie :)
    dat gevoel van ongi worden heb ik ook. zeker door de krampen. hoort erbij.
    ja ben ook enorm blij. maar ander mens tja... geen idee. denk dat je vooral veranderd in je doen en laten en dat word met de tijd meer. dan moet je je echt gaan voorbereiden op de komst van je mooie kleine wonder :)

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Heel herkenbaar!

Het is ook zo onwerkelijk in het begin, vooral als je weinig symptomen hebt. Maar dat komt vanzelf en als je eenmaal de eerste echo hebt gehad dat weet je het zeker :)

Ook dat idee dat je ieder moment ongi kan worden........ik check het ook nog steeds als ik naar de wc ga..:) Maar ook dat gaat over.

Je hebt gewoon even nodig om aan het idee te wennen, maar het komt allemaal goed :)

Veel plezier en een fijne zwangerschap gewenst!

5. Waika

Waika Lid

21 jun 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief allemaal de reacties, ze stellen me al meer gerust zeker het bang zijn ongesteld te worden, die krampen bah!!
    M'n darmen rommelen wel iets meer, maar ook dat s bij mij altijd als ik ongi moet worden of net ben... Misschien toch een gewensel omdat ik normaal ongi zou zijn?

6. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Nee hoor dat gevoel kan wel kloppen, bandenpijn, voelt als ongesteld worden.
    Van harte gefeliciteerd.

Als je onzeker bent over bepaalde dingen die je voelt kan je altijd even in het symptomen topic kijken. Er zijn ook mensen die hebben nergens last van, helaas geeft dat ook een onzeker gevoel. Gewoon proberen lekker te gaan genieten. En je kan gerust een VK bellen hoor :)

7. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    gefeliciteerd!!

ik voel hier ook nog niks..
    alleen als ik veel heb gedaan dan voel in wat in me buik zitten!
    maar wat niet is kan nog komen he!

8. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Gefeliciteerd!!

Ik voel ook niks ben niet eens misselijk of moe. Ik denk dat ik pas de bevestiging heb na een positieve echo.
    Geniet van je zwangerschap!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gefeliciteerd! Ik had 3 goede echo's nodig om het een beetje te beseffen en geloven en dan nog ben ik ook nu nog af en toe onzeker. Ik heb tot nu toe ook vrijwel niets gevoeld. Mijn borsten doen ook geen pijn, zijn hooguit wat voller. Geen misselijkheid o.i.d, niet overdreven moe. Dus ja ongeloof kan nog wel even duren, als er ook maar momenten komen dat je er van kunt genieten. Ik had daar toch wel een echo voor nodig ;). Dus lekker die vk bellen om te zien wanneer je terecht kunt!

10. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Gefeliciteerd probeer te genieten

11. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Gefeliciteerd!!!! En dat ongeloof kan nog wel ff blijven hoor.. Ik ben nu 15 week en zelfs ik heb er nog last van en dat na 2 goede echo's het hartje horen kloppen en een geslachtsbepalings echo...komt helemaal goed meid!!

Deel Deze Pagina