Ja en dit is 1 meneer op het schoolplein, ben jij dagelijks in gesprek met ' die buitenlanders'? Er zijn er toch veel meer die het wel goed doen naast de rotte appels? Ik word ook wekelijks uitgescholden door autochtonen, maar blijf verder wel positief over mijn medemens hoor.
Zeg ook niet dat het allemaal een pot nat is, maar veel goeds zit er ook niet tussen. En ja, door een hoop negativiteit in het nieuws over marokaanse jeugd ga je ze wel bijna allemaal over 1 kam scheren. Ik woon zelf wel in een buurt waar veel marokanen zijn en dan zit ik wel eens zo naar ze te kijken vanuit mijn raam. En dan probeer je positief te denken maar als je dan ziet wat ze allemaal doen. Kan er alleen maar boos om worden. Zo weinig respect voor andermans spullen.
Iedereen mag ook lekker stemmen wat hij wilt natuurlijk, het boeit mij ook niet. We zullen het wel zien over een paar maanden.
ja we zullen het zien maar weet ook wel zeker dat als de PVV de grootste partij zou worden dat het kabinet binnen een paar maanden tot weer valt. Daar zullen de andere partijen wel weer voor zorgen, door geen samenwerking te verlenen of water bij de wijn te doen.
Zie link van Female Klopt,maar helaas gebeurd dit niet. Ik zou niet weten waarom niet na twee delicten. Kopvoddentax ben ik het met je eens,maar je dacht toch niet dat hij dat meende? Hij gooide dit in de kamer naar voren vanwege het feit dat onze 'fijne' regering overal de raarste belasting op heft. En ja de koran met mein kampf vergelijken,ik zei het al eerder,er staan soera's in die echt niet kunnen hier in onze samenleving. Ook in de bijbel staan dingen die niet kunnen en riekt naar discriminatie van een bepaalde bevolkingsgroep. Gelukkig hang ik geen enkel geloof aan.
Dat vind ik ronduit een belediging. Iedereen in mijn omgeving werkt keihard voor zijn brood en velen met hun, dat is echt zijn uitzondering. De Marokkaanse jeugd zijn inderdaad een probleem wat aangepakt moet worden, maar daar hebben andere allochtonen of moslims helemaal niks mee te maken.
Dat is waar.Ik wist niet precies hoe ik het nou het beste op kon schrijven. Ben er moe. Maar ik denk ook niet dat wilders dat ook zo bedoeld, het woord moslims is groot. Maar niet alle moslims zijn slecht.Zeker niet. Turken zijn ook moslims. Mij hoor je echt niet over turken praten. Heb heel veel goede turkse kennissen. Het gaat mij ook echt om de marokanen.
Kijk en dat is nou hetgene dat door allochtonen en anti pvv'ers vaak over het hoofd gezien wordt. Iemand die zich hier aanpast,gedraagt en werk heeft,heeft niets te vrezen en dit heeft Geert al zo vaak gezegd. Buiten dat heeft Wilders zelf een buitenlandse vrouw. Wat het Marokkaanse straattuig betreft,die moeten ze keihard aanpakken. En nogmaals,Wilders heeft niets tegen moslims,maar wel tegen de Islam en dat is ook al zo vaak gezegd.
Ik dacht dat hij geen spijt had van die uitspraak van de kopvoddentax, maar goed. Er staan bepaalde soera's in ja, maar in alle gevallen volgt hierop een vers over vergeving, waarom de Koran verbieden en de bijbel dan niet? De bijbel is namelijker gewelddadiger dan de Koran. Waarom niet na 2 delicten, omdat deze mensen hetzelfde behandeld moeten worden, vind het onzin om hier onderscheid in te maken.
sommige moslims kramen allemaal onzinnige dingen uit van allah wil dit en dit moet van allah, en in de koran staat dat iedereen die niet in het straatje past dood moet. Dat staat er natuurlijk niet in maar de moslims die zo bezig zijn moeten opgehangen worden vindt ik. Ze maken niet alleen de andere moslims te schande maar ook het geloof waar zij in geloven.
Ja dat is makkelijk praten,na regen komt zonneschijn. Ik ben het niet met je eens dat de bijbel geweldadiger is dan de koran. Ik vind het geen onzin want het blijkt dat deze mensen niet leren of willen leren. Als men in het land van herkomst zoiets doet dan wordt bij diefstal al een hand afgehakt dus er mag hier best wel wat meer respect worden getoond dat men hier in een vrij land leeft waar bijna alles gezegd mag worden. En ik heb het dan niet over jou ,maar over degene die zich niet aan willen passen want dat zijn er genoeg.
Ja jammer genoeg zijn er zulke types. Ik moet zeggen dat ik zelf moslim ben geworden 5 jaar terug en veel moslims in Nederland kan ik ook niet begrijpen. Veel immigranten komen uit dorpjes en hebben de raarste ideeen of opvattingen over de Islam welke gewoon niet waar zijn en ontzettende onzin. Veel moslims zijn dan ook niet echt een voorbeeld voor de Islam. Heb dan ook regelmatig discussies met moslims.
Dat zal niet meevallen denk ik,maar het zijn niet alleen deze moslims,maar ook radicale imams die hier haat prediken.[niet allemaal]
Ik zal een filmpje voor je opzoeken over de bijbel vs koran, zal het je straks sturen. Handen afhakken gebeurt volgens mij alleen in saudi arabie of pakistan etc. In Marokko of Turkije igg niet. Verder vind ik dat je vaak gewoon niet meer kan spreken over het land van herkomst, mijn man of mijn kinderen zouden dan ook 'terug moeten' terwijl beide hier geboren zijn (al ga ik er natuurlijk niet vanuit dat ze crimineel worden , maar vind niet dat je hierin onderscheid mag maken).
Ik heb ook zat filmpjes uit naam van Allah waar de honden geen brood van lusten. Waarom draag jij een hoofddoek als ik vragen mag?