nou voor zover ik wist zijn mensen die in de islam geloven toch echt wel moslims dus als hij het over de islam heeft praat ie ook over moslims....
enne misschien moet je die link wat ik heb gegeven op pagina 5 of 6 zelf ook nog even doorlezen want je klinkt niet als iemand die zich goed ingelezen heeft over de pvv...
hij heeft het er toch over dat criminele moslims het land uit moeten, dat de hoofddoek verboden moet worden in openbare instellingen en het keppeltje en het kruisje niet, dat hij alle Islamitische scholen wil sluiten maar de Joodse en Christelijke scholen niet etc.. Vind dat wel onderscheid maken op basis van religie en vind dat niet kunnen. Daarbij haat ik joden niet.
Woeps, ben ik weer even. @Marian, Wilders heeft het wel degelijk over de Moslims, met o.a. zijn disrespectvolle 'kopvoddentax'. En hij wil hoofddoeken verbieden maar kruisjes en keppeltjes toestaan, want 'dat hoort bij onze cultuur' zegt hij. Maar hij moet zijn oogkleppen eens afdoen, want 'onze cultuur' is dat we met meerdere geloven en afkomsten in een land goed samen kunnen leven! Pim Fortuin had het over de de cultuur van vele Moslims. Wilders heeft het over Moslims. En natuurlijk is Wilders geen Hitler, maar soms wordt ik wel bang van zijn gedachtengoed EN het feit dat zoveel Nederlanders hem intussen volgen. Hij is haatdragend en hij zorgt naar mijn mening dat het leefklimaat niet beter wordt in Nederland.