de 20 wkn echo was zo mooi,,het kindje liet zich hellemaal onderzoeken,,en de beentjes open om te zien wat het werd,,maar dat vertel ik jullie a,s dinsdag,mijn ouders zitten op de camping en die gaan we het morgen persoonlijk vertellen ,,hebben jullie trouwens nog een leuk idee om het te vertellen ? we zijn echt apen trots,,het kindje zat heel schattig met de 2 handjes op het gezichtje awwwww wilde ik even delen
Aawww lief he?! Leuk dat je kleintje zich zo goed liet zien, dat deed ons mannetje toen ook. En helemaal super dat alles goed is! En tips om het geslacht aan je ouders te vertellen hmmm... Ik ben niet zo crea eigenlijk. Ik zou zeggen, neem beschuit met blauwe of roze muisjes, dan snappen ze de hint vanzelf wel! Maar in hobbywinkels of babywinkels hebben ze misschien nog leukere dingetjes.
Super ! Heerlijk om te lezen.. Bij de expo heb ik echt hele leuke dingetjes gezien voor de zwangerschap, en natuurlijk om te vertellen wat het word Zou er gewoon even een kijkje gaan nemen. Liefs
ja daar zat ik ook al aan te denken ,,,hier op dorp hebben ze denk ik wel iets leuks,ik ga morgen eens kijken,, bedankt iedeen zijn van harte welkom
Ik heb diepvriessoesjes in gesmolten witte chocolade gedoopt, en die vervolgens in de blauwe muisjes. Teruggezet in de vriezer (natuurlijk zorgen dat alles klaar staat zodat ze niet al ontdooien) en toen we de volgende dag naar m'n ouders gingen er uit gehaald en meegenomen.
Haha, sorry je woont iets te ver weg (dit zijn nou echt van die dingen die ik standaard in de vriezer heb ideaal voor onverwachte visite)
Ahahaha, nou eh, de koffie is rond 15 uur klaar. Zie maar hoe je hierheen raakt (sorry, gemeen grapje maar 't was een inkopper, beetje "de lamme en de blinde" idee ) Ik kom trouwens van origine uit Leiden, mijn ouders wonen daar ook.
Whahaha wij hebben het hier in huis ook te veel over de lamme die de blinde leidt... Als ik nu met m'n krukjes vertrek, dan ben ik er vast morgen wel voor de thee! Een echte Leienaar dus! Ik ben er geboren maar niet getogen
Ja man, smeerlap! Ik zag laatst bij de bakker trouwens ook van die 'ingebakerde kindjes' in roze en blauw. Die waren ook wel schattig. En misschien kun je een shirt vinden met een leuke tekst erop die het geslacht vrij geeft?
hahahah geeft niks hoor meiden als het maar gezellig is,,heb trouwens ook best zin in die soesjes..... ik rijd zo ff naar de stad en ik neus even rond,,ik kijk wel ,,komt hellemaal goed
Bij de Jamin hebben ze ook chocolaatjes met roze of blauwe muisjes op de achterkant. Die hadden wij gekocht om te vertellen dat we zwanger waren, maar dan beide varianten omdat we natuurlijk nog niet wisten welke kleur het ging worden. En ze hebben er ook schuimtaartjes in roze en blauw.
Of cake met slagroom en daarop blauwe of rose muisjes Dat hebben wij trouwens ook heel de kraamtijd getracteerd, dan hebben ze vast een voorproefje. Hei, Leienaren? Onze oudste woont en studeert er al 5 jaar, hij heeft het er beregoed naar z'n zin. Dat we op 3 okt. ons 25-jarig huwelijksfeest vieren, vondtie dan ook niet zo leuk, maarja, je kan niet alles plannen he?
oooooh op 3 oktober een feestje vieren?! Dat kan écht niet hoor! Ach, gelukkig is er nog 2 oktober, dan kan hij de hele nacht zich klem zuipen en daarna fris op jullie feest verschijnen! Ik ga 3 oktober ook missen dit jaar... Maar vind het helemaal niet erg