ongeloofelijke gevoelige onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door liebrando, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Haha, ja het moest zo zijn denk ik :) Spannend dat je over een paar dagen een test gaat doen. Ben erg benieuwd. Wilde zelf vandaag eigenlijk nog een test kopen. Maar heb er 3 gedaan, moet toch genoeg zijn. Heb nu ook het idee dat ik allerlei dingen voel, maar denk dat ik me dat een beetje verbeeld... Zit in ieder geval wel helemaal onder de pukkels en dat heb ik anders nooit. :)

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Moest er even heel erg aan wennen hoor, maar nu begint het leuke al wel een beetje tot me door te dringen. Ik heb ook het idee dat ik allerlei zwangerschapsverschijnselen heb maar ik denk dat ik het me ook een beetje verbeeld, dat kan toch niet zo snel....of wel? Ik heb al een kind en ik weet bijna niks meer van de zwangerschap. Zo stom!

3. Catharina

Catharina Lid

9 nov 2007
    35
    0
    0
    De zwangerschapskwaaltjes heb je gewoon meteen verbannen toen je voor het eerst je kindje zag heheh..
    Dat is niet stom maar wel jammer.

Jong moedertje > hoe gaat het vandaag nog steeds last van de onderbuik?

Ik sinds vandaag niet meer heb er in het weekend heel erg veel last van gehad, vooral krampen. Gisteren voelde het als spierpijn.
    Ik heb nooit ongikrampen als ik ongesteld moet worden.

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Catharina - denk inderdaad dat ik het verbannen heb. Weet wel dat ik ontzettend misselijk was de eerste weken. En de bevalling weet ik (helaas) ook nog heel erg goed.

Ik heb sinds een paar uur een beetje zeurderig gevoel in mn buik. Hoop dat dat niks raars is.

5. Catharina

Catharina Lid

9 nov 2007
    35
    0
    0
    Ik ben nog niet zwanger geweest en ook geen expert wat dat betreft dus ik kan je niet adviseren.
    Ik heb al een aantal dagen een buik die aanwezig is...

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

hahaha ik ben al 3x zwanger geweest maar ik weet echt niet meer hoe ik me voelde! ja bij de laatste was ik na de eisprong al echt kotsberoerd dus toen had ik wel door dat er iets moest zijn want ik ben eigenlijk nooit misselijk en de innestelling heb ik ook echt gevoeld want daar heb ik echt gigiaaaaaaaaaaaaaaaa pijn van gehad. Maar voor de rest weet ik echt niet meer wat ik voelde buitenom de misselijkheid van de laatste. Dus schaam je niet meis, want ik weet het ook echt niet!

Ik heb nog steeds overal last van, voel me zelfs al een beetje misselijk moet echt elk uur wel wat eten want anders voel ik me echt niet goed. Ben ook helemaal niet fit val steeds in slaap in de middag op de stoel enz.....Maar goed even afwachten he, als ik vrijdag nog niet ongi ben dan haal ik smiddags een test en dan ga ik zaterdagochtend testen dus nog even spannend!!

Volgens me mannetje ben ik wel degelijk zwanger haha 9 van de 10 keer heeft ie gelijk, zal mij benieuwen ik maak me er niet druk om (nog niet haha) als zover is dan is het welkom, zo niet dan gaan we gewoon verder haha.....

Catharina hm vaag het kan een late eisprong zijn? of innestelling pijn. Heb ik bij ons meisje dus echt enorm gehad maar dat was wel maar 1 dag!

7. Catharina

Catharina Lid

9 nov 2007
    35
    0
    0
    Maar wat ik dus vreemd vind is dat ik de pil slik en eigenlijk helemaal
    geen eisprong heb.. en dus ook geen pijn kan hebben daarvan,
    toch:(

Goed van je dat je nog niet gaat testen. Ik lees van veel meiden hier op ZP die niet kunnen wachten hihih..

8. liebrando

bij mij zijn helaas de red devils doorgekomen. Beetje teleurgesteld haha was er al aan beetje aan het idee aan t wennen haha. Maar goed de kans was ook erg klein.

hoe is het met jou catharina?

9. Catharina

Catharina Lid

9 nov 2007
    35
    0
    0
    Aiii dat is jammer jong moedertje!
    Op naar de volgende ronde! Gelukkig zullen nu ws de zomerkriebels door je lijf gieren dus zal een leuke ronde worden, hoop ik voor je.

Hier bij mij nog hetzelfde, heb vandaag mn laatste pil geslikt ( ik wist niet of ik hier nou mee moest stoppen ja of nee).
    Nog steeds aders op mn borsten en krampen en rommel buik (ene keer erger dan de andere keer).

Heb vandaag kv 2v5 gekocht.

Normaal heb ik op zondag/maandag mn ontrekkingsbloeding,
    maar heb zaterdag een feestje. En dus wil ik zaterdag morgen gaan testen (het valt bij mij op als ik geen wijn drink, dus als ie nega is ga ik gwn wijn drinken ;))

Hoeveel rondes ben je eigenlijk al bezig, jong moedertje?

10. Catharina

Catharina Lid

9 nov 2007
    35
    0
    0
    Ow het was bij jou de eerste ronde zie ik nu,
    Dus de kwaaltjes die je had zouden ook van het ontpillen kunnen zijn (heb ik gelezen op zw)

11. liebrando

nee het was mijn 1e ronde niet. Ben er nog helemaal niet zo mee bezig voor een 4e kindje. Het zou van harte welkom zijn daar niet om, maar ik ben gestopt met de pil vanwege al die hormonenrotzooi waar ik gewoon echt niet meer tegen kan. En laatst hadden we dus even een dol dwaze bui zonder er bij na te denken dat ik niet meer aan de pil zit vandaar.

Had ik het gehoopt dat ik zwanger was? ja eerlijk gezegd wel begon wel een beetje aan het idee te wennen dat het zou kunnen. Maar goed het is helaas niet anders. We gaan gewoon vrolijk verder en we zien wel wat de toekomst voor ons in pette heeft. Komt het dan is het super welkom!! En zo niet dan is het jammer maar dan genieten we gewoon verder als gezinnetje van 5!

Spannend hoor!! Ik duim voor je dat het raak is, zou leuk zijn! hou je me op de hoogte?

Me zusje vertelde me vanmorgen ook ineens doodleuk dat er een kans in zit dat ze zwanger is haha. Dus dat is ook al spannend. Ze is echt kotsmisselijk de laatste week, kan amper eten enz dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina