hallo dames, ik vraag het me al een aantal weken af maar heb al vanaf het begin dat ik weet dat ik zwanger ben liche ongi krampjes. wat zou dit kunnen zijn de ene dag erger als de andere dag en de ene dag de hele dag en de andere dag alleen s'avonds?! herkent iemand dit?
Heb het in het begin ook gehad. Allereerst verplaatsen je darmen zich naar boven, om ruimte te maken voor de baarmoeder. Dat kan flink pijn doen! Daarnaast groeit je baarmoeder, en kan dat krampjes veroorzaken. Ook kan je bandenpijn ervaren (heb er nog steeds last van). Erg vervelend allemaal, maar het hoort er allemaal bij!
Idd. ik herken t ook. maak me ook enorm zorgen, iedere keer denk je.. als het maar goed blijf gaan.. maar dit forum stelt me wel gerust...
haj heb ik ook last van geeft tog onzekerheid je denkt tog iedere keer weer nee zal tog niet maar ik heb er ook last van ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger dus heel kort maar heb er al een week last van bij de eerste heb ik dit pas later gehad ook banden pijn
In het begin heel erg gehad (tot huilens op het toilet toe) en nu nog steeds af en toe. Er gebeurt vanalles in je buik meis!
O fijn om te lezen want heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, 1,5 week, ook enorme buikpijn de hele tijd! En maak me ook enorm zorgen dus bedankt ladies!
ik heb het in het begin zo rond 5 weken ook 2 keer heel erg gehad, leek wel of ik weer moest bevallen pffffffffff.Zat ook jankend en zwetend op het toilet, duurde zo'n 10 min en zakte daarna weer af.Ik ken dit ook niet van de eerste, maar weet wel dat mijn buik tien keer sneller groeit, dus zullen wel de darmen enz. zijn die omhoog gedrukt worden Fijn he zwanger zijn hihihi, ik vind het af en toe ietsje minder (ben wel reuze blij hoor) liefs Es