Ik ben onverwachts zwanger van nummer 4! Het was totaal niet gepland, maar zeker wel gewenst. Mijn man en ik vonden 3 kinderen genoeg ook qua praktisch gezien, maar dit cadeautje dacht er anders over..... Nu we de schok te boven zijn, zijn we super blij. Ik vind het ook wel weer erg spannend. Ik ben wel bang voor negatieve reacties, maar dat hou je toch!
Gefeliciteerd!! Zolang jullie gelukkig zijn, heb je je niks aan te trekken van de rest. Lekker genieten!
Gefeliciteerd, het heeft zo moeten zijn!! geniet er van en die kletsende mensen.. laat die maar gewoon kletsen, blijkbaar zijn ze gewoon jaloers
Hier ook onverwachts zwanger geraakt van nr 4. Het is van mijn nieuwe vriend. Maar ik heb schijt aan andere mensen hoor. Niks van aantrekken meid! Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! En reacties? Hoe kun je uberhaupt negatief reageren op een wonder die in je buik groeit? Laat ze maar lekker lullen jhahahaha
Ik weet hoe dat voelt.... Al had ik langer nodig om te wennen..... Iig van harte gefeliciteerd... Geniet er van, want het is zo om..... En reacties... Tja....... Domme mensen....
gefeliciteerd meid en geniet ervan laat de andere lekker kletsen of ze zijn jaloers of totaal niet wijzer lekker doen wat jullie verstand zeggen en jullie zijn gelukkig dus ik zeg geniet ervan meid
van die negatieve reacties moet je je helemaal nix aantrekken. Het is jullie kindje, niet van hun! Hele dikke proficiat met dit onverwachte wondertje