Kan het weer? Of wordt het moeilijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door laney, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hallo,

Ik heb 1.5 maand geleden een opgewekte miskraam gehad.:( Daarna heb ik 2 weken gevloeid.

Nu vraag ik me eigenlijk af.. Wanneer kan ik zeggen dat ik overtijd ben en kan gaan testen, want we zijn nog steeds aan het proberen.

4 weken geleden stopte het vloeien. Moet ik nu gewoon eindeloos gaan zitten wachten op mijn ongi of moet ik testen?

Ik wil niet te vroeg testen omdat het dan zo'n teleurstelling is als hij negatief is.

We hebben elke dag 'geklust'. :) Vanaf een aantal dagen na het stoppen van het vloeien.

Wanneer zou ik volgens u moeten testen?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Dat is voor ons ook heel lastig te zeggen, na een miskraam is je lichaam ook even van slag. Daardoor kan het soms komen dat het wel een half jaar kan duren voordat je normale cyclus weer opgang is maar je kan ook al een eisprong hebben gehad en deze gelijk hebben bevruct. Je weet het alleen maar als je test. Hoe teleurstellend een negatieve test ook is. Vaak adviseren we daarom om eerst een menstruatie af te wchten voor dat je weer gaat proberen.

Imke

Deel Deze Pagina