Na 2 jaar proberen 2 miskramen achter de rug en nu weer zwanger ,heel bang en onzeker natuurlijk ,want gaat dit wel goed komen. Weten jullie toevallig of je temp. nu ook hoog moet blijven of gaat ie terug naar je normale temp.??
Van harte gefeliciteerd!!! Ik kan me voorstellen dat je nu bang bent, ik zal voor je duimen dat het goed zit! Ik heb vandaag ook positief getest... nu maar duimen dat alles goed gaat.
Gefeliciteerd. Hopen dat de kleine nu mooi blijft plakken. Probeer er toch een beetje van te genieten. Heb geen ervaring met tempen, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Hoera, gefeliciteerd! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan. En je temp. blijft als het goed is hoog/hoger. Dat was bij mij ook. Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Probeer ervan te genieten, hoe moeilijk dat soms ook is met al die onzekere gevoelens...
Gefeliciteerd! Ik heb ook 2 mk's gehad en nu een prachtige dochter. Ik kan die onzekerheid bij jou dus heel goed voorstellen. Had ik ook heel erg. Maar zoals je ziet kan het dus ook goed gaan. Geniet ervan, had ik ook moeten doen
mmm mijn temp. voor eisprong was tussen 36.1 en 36.4 nooit hoger na eisprong 36.4 tussen 36.7 en nu schommelt hij 36.7 36.6 36.5 zou het misgaan ....