Herkenbaar! Ik kan ook heel snel en heel erg boos worden, maar kan het nu gelukkig wel goed inhouden.. vergeet ook niet sorry te zeggen tegen je vent die arme mannen krijgen al genoeg te verduren.. haha!
Dat was bij mij ook een duidelijk kenmerk van mijn zwangerschap, hahaha! Ik kon ineens zo boos zijn op bepaalde situaties. Hoefde geeneens een aanleiding voor te zijn! Het is nu een stuk minder, gelukkig... Ik moet wel zeggen dat dit forum vol zit met overgevoelige hormonen. Er word hier zo snel fel gereageerd naar elkaar
Haha, wat ben ik blij dat ik dit allemaal lees.... ik herken mezelf! Niks kunnen hebben.... Hopen dat het snel omslaat...
Zeer, zeer herkenbaar. Beide keren tijdens mijn zwangerschap (beide keren ook helaas misgegaan) werd ik boos om het minste geringste. Helaas was 'het minste geringste' beide keren meestal mijn vent. Echt, ik vond hem stinken, dus werd ik boos. Het was zelfs zo erg dat ik nog niet eens een kusje van hem wilde. En OH WEE als ie het verkeerde had meegenomen uit de supermarkt. Of erger nog: Waarom had ik nou weer zo'n stommerik die geen gedachten kon lezen en niet eens wist waar ik zin in had als ik het zelf niet eens wist. Arme, arme schat van me.
Mijn boosheid is sinds een week als sneeuw voor de zon verdwenen, gelukkig! Ik ben nu echt een zacht eitje. Wat heb ik er voor terug gekregen? Misselijkheid en vermoeidheid hahaha
Kheb in t begin ook idd wel wat last gehad van dit soort dagen! Nu is t vooral erg emotioneel zijn en kunnen huilen om niks... Succes er mee meid, want t is niet fijn als je je zo voelt!
zeer herkenbaar ik heb sowieso al een kort lontje en sinds ik zwanger ben amaai ik wil soms mezelf een klap in mijn gezicht geven omdat ik zo erg kan doen.
Ik heb helaas ook... Ik herken mezelf soms gewoon niet... Ik ben al heel erg een druktemakertje, denk te veel na enzo. Mijn lieve vriendje wordt gek van me. Hij denkt dat ie niks goed kan doen en hij doet zo zn best. En ik maar bitchen! Ik vind het zo erg dat ik zo ben!! Die lieverd doet zo zn best... Hoop dat ik dat snel kwijt ben, dat gebitch!
Ik heb mezelf de bijnaam hormonster gegeven Zegt genoeg denk ik! Zo benik heel boos en een uur later ken ik uren huilen! Die hormonen doen wat met je hoor
Ik heb trouwens 1 tip leg het je vriend/man uit ! Dan als je loop te tieren kan hij je laten lullen . ZO heb ik het hier wel gedaan! Mjah is dan al mijn 3e zwangerschap.Dus vriendlief weet wat ie kan verwachten