Ongelooflijk boos sinds zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KayaLola, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    oh das hier ook verschrikkelijk..

ik kan zelfs boos worden alshij me wil helpen met afwassen arme man, Of als hi gewoon wat tegen me zegt kan het ook ineens ontploffen.. Na mn zwangerschap maar evenflink lief zijn..

Echt soms herken ik mezelfgewoon niet.. Boos worden omdat hij wil helpen whahaha echt raar..

2. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik werd gister ook kwaad op hem omdat hij ging stofzuigen:s wie word er nou boos als je kerel dat uit zichzelf doet hahaha

3. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Haha, ik word boos omdat hij het niet doet. En omdat hij moppert als ik hem vraag of hij het wil doen. Als hij het straks wel een keer uit zichzelf doet word ik daar dan misschien dan ook wel boos om, haha.

4. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik erger me inderdaad heel snel aan kleine dingetjes nu ik zwanger ben. Als vriend een lange werkdag heeft gehad en naast mij op de bank een handjevol chips wegkauwt bijvoorbeeld. In theorie gun ik hem die chips van harte. Maar in de praktijk gaat bij elke 'skrunsj, skrunsj' mijn bloed meer en meer richting kookpunt.
    Vriend heeft ook nog de pech dat ie ziekig is, verkouden en hoest veel. Vannacht schrok ik dus om de haverklap wakker van zijn uche-uche-uche-aanvallen. :x En toen dat godenzijdank eindelijk over was, viel ie met zn verstopte neus in slaap en lag ie te snurken als een bronstige olifant. :x:x:x Ik overwoog echt om er een kussen op te drukken... Uiteindelijk ben ik maar naar de wc gegaan en heb bij terugkomst extra hard met de deur geslagen "oeps, sorry...":D waardoor hij wakker werd en anders ging liggen. Tegen de tijd dat ie toen weer begon met snurken, sliep ik lekker al. :p

Hij kan er niks aan doen allemaal, maar het irriteert me echt zo ongelofelijk! Misschien vannacht maar het logeerbed gereed houden, dan kan in elk geval 1 van ons daarheen vluchten. :cool:

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Oh wat herken ik dit van mn eerste zwangerschap! Bij mn zoontje was ik de hele dag door boos op mijn vriend.
    Nu gelukkig geen last van, nu alleen maar huilen de hele dag door. Tjah, hormonsters, wat moet je er mee he :D

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb het nu ook! Ik kan er zelfs niet van slapen...

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hihi, ik draai me altijd perongeluk iets te hard om waarbij ik dan -oeps- tegen hem aanstoot. Wordt ie een beetje wakker, gaat ie anders liggen en kan ik inderdaad snel proberen in slaap te vallen.
    En dat chips eet gekraak is ook wel een grote irritatie hier;) Verder valt het volgens mij wel mee..

8. Oooo ik heb dit ook... ben normaal zeer zachtaardig, dus mijn vriend ligt in een deuk als ik weer om alles en niets loop te vloeken en te schelden. En ja, daar word ik dan alleen maar opgefokter van.
    De huisraad vliegt door de keuken als ik kook en het me niet soepel genoeg gaat. En o o o wat heb ik weinig geduld met mensen!
    Gaat dit over?

9. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Houd er rekening mee dat dit na de zwangerschap nog even aan kan houden omdat je lichaam weer een tik krijgt. En je hebt het dan zwaarder omdat je een baby hebt die ook 's nachts komt.

Deel Deze Pagina