Hallo allemaal, Ik heb net op werk een vruchtensapje gedronken, gekregen van een collega. na dat ik me drankje op had, hoorde ik dat de vruchtensap al ruim een maand over datum was! ik ben nu zo bang, dat het mis zal gaan, weet iemand hier iets over? ben net zwanger en ben er zo blij mee, kan echt niet wachten tot mn eerste echo! weet helaas nog niet wanneer, ben nog niet gebelt voor een afspraak.
Ik denk niet dat een vruchtendrankje dat ver over de datum is een miskraam kan veroorzaken hoor meis Dus maak je daar maar geen zorgen over! Liefs Eleni
Ja ik weet het echt niet, het klinkt mischien echt raar! maar had gehoord en gelezen dat welk product dan ook wat over de datum is daarvoor kan zorgen. maarr bedankt voor je reactie, geeft me toch een opluchting.
maak je geen zorgen! Bijna alle miskramen worden veroorzaakt doordat er een fout in de chromosomen van het kindje zit. Ben je ziek geworden van het sapje?
Ik zou ook niet bang zijn voor een miskraam door een sapje wat over de datum is. Hooguit dat je zelf er ziek van wordt.
Nee, ben er gelukkig niet ziek van geworden! wel misselijk, maar goed ben zoiezo heeel veel misselijk door de zwangerschap!
Je kunt altijd bellen met een verloskundige en je verhaal voorleggen. Wellicht dat zij je een beetje gerust kunnen stellen.
Geniet lekker van je zwangerschap meid, ik heb nog nooit gehoord van een door een vruchtensapje opgewekte miskraam.