ongelooflijk ik heb altijd wat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hmm dat zou kunnen, dan ligt dat misschien aan de verzekering, of eigen risico. Wie weet krijg ik de rekening dan ook nog. ;)

Tja werkzame stof is minder. In mijn optiek doet het dan ook minder.
    Maar ts is geholpen als het goed is en idd dan raad ik ook aan om t met je vinger te gaan smeren of terug te gaan en buisjes te halen.

2. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Idd tube creme smeren en een pil naar binnen. Vorige ab kuur last van gehad. Gelukkig van mn laatste, tot op heden niet.

als t goed is, is de ass. Bellen voldoende en kan je t halen bij de apotheek.

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Ik heb t gedaan (heel karwei zonder die applicators) maar de pijn is gelukkig wel wat minder evenals de jeuk

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Trouwens volgens mij is de dosering minder vd canesten omdat ze hem anders niet mogen verkopen in de winkel. Hogere doseringen gaan via de huisarts.

Gelukkig ts!

5. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Canesten werkt bij mij ook niet, gynomiconazol wel.
    Apotheek raadde mij ook aan om die aplicatoren niet te gebruiken en met vinger overal te smeren

6. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daktarin en cotrimoxazol zijn 2 heel.verschillende werkzame bestanddelen en je kan.niet zeggen, oh deze heeft 1200 en werkt dus sterker. Das t zelfde als.zeggen dat 2 paracetamol (1000mg) sterker is als 1 tablet ibuprofen (400mg) terwijl toch eel.vrij algemeen bekend is dat ibuprofen sterker werkt

7. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Applicators worden er uit gehaald, ivm kans op beschadiging van de baarmoedermond

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik denk dat je clotrimazol bedoeld wat in canesten zit.
    Dit is wat de dokter mij vertelde dat de daktarin daarom veel sterker is.
    Gelukkig dat er verschillende medicijnen zijn, dus voor elk wat wils.

9. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die bedoelde ik :) volgende keer niet reageren als ik net wakker wordt

10. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Dames ik gebruik dat goedje nu al 3 dagen en het werkt gewoon niet. Snachts krab ik gewoon me hele onderkant kapot ( me man denkt dan dat ik zin heb ;) terwijl dat wel de laatste is wat ik wil! ) morgen heb ik een afspraak met de gynaecoloog dan geef ik het aan misschien krijg ik ook zo een pil die wel werkt...

11. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Bij mij werkt de creme ook niet, wordt alleen maar erger, gewoonhet "ei" vragen ben je er zo vanaf

Deel Deze Pagina