ONGELOOFLIJK Jippieee

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Ann80, Aug 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

Aug 6, 2009
    239
    127
    43
    Female
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    ----------------------------------------------------------------
    6 testen haha! Toe maar!
    Moeilijk is dat inderdaad om het niet te vertellen. Wij wachten ook tot november. Ik was gister bij mijn ouders en ik kon ze gewoon niet aankijken, ik dacht bij mezelf: haal die grijns nou van je gezicht! Straks krijgen ze het in de gaten! Ze hebben al 5 kleinkids dus...
    Mijn moeder vroeg al of mijn menstruatie inmiddels weer begonnen was, en ik gewoon liegen dat mijn menst. al begonnen was. Haha. Gelukkig kan ik haar over een paar weken vertellen dat ik tegen haar gelogen heb, omdat...:D

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet er van

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gefeliciteerd! Geniet van je roze wolkje (hoe onwerkelijk het ook lijkt)!

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,689
    0
    0
    Rotterdam

Ga ik zeker doen, thanks!!!

5. wish 2b pregnant

Aug 6, 2009
    239
    127
    43
    Female
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    He paniekkip, haha

Bij mij is de pijn in de onderrug zo goed als weg. Voel nu af en toe pijn in mijn onderbuik/baarmoeder. Heb daarbij het gevoel dat de kleine groeit dus ik vind het prima, maar doe wel rustig aan.

Mooi zeg, dat jij er ook niet vanuit ging dat het gelijk raak zou zijn. Mijn cyclus duurde vaak te lang en bij jou te kort. En toch als alles goed gaat zijn we volgend jaar trotse moeder!:D

Ik was ook alvast aan het kijken voor ovu.testen maar gelukkig nog niet besteld.

's ochtends ben ik idd ook vroeger wakker dan normaal, nog voordat mijn wekker gaat. En ik ben helemaal geen ochtendmens.:x

Ik heb net de verloskundige gebeld en verteld dat ik rond 6 aug mijn eisprong had. (ik weet zelf zeker dat het 6 aug was). Het was zo spannend om haar te bellen. Het wordt steeds echter! Zij vroeg naar mijn LM en toen zei ik 2juni. Nu wil zei binnenkort al echo doen. Nou van mij hoeft dat pas over >4 weken als ik volgens mijn idee 8 weken ben. Het liefst wil ik het hartje zien kloppen met 10 weken. Moet zo bij haar langs om een foldertje te halen. Ben helemaal zenuwachtig! Help! Ga nu opeens twijfelen, ben toch wel echt zwanger he! Gelukkig heb ik inmiddels 3 testen die mijn zwangerschap bevestigen. :D

Heb jij op dit moment verder nog zwangerschapskwaaltjes?
    Sinds het weekend moet ik vaak plassen en dan lijkt het alsof ik heel nodig moet maar uiteindelijk stelt het niets voor. En meer aan het einde van de dag dus pijn in mijn baarmoeder.

Weer een lekker lang klets verhaal geworden zo, :)

Liefs

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahaha heerlijk he zo erover beppen zeker omdat we aardig gelijk op gaan :D.
    Ik had rond 1 / 2 Aug mijn eisprong dat weet ik ook redelijk zeker...

Die rugpijn wordt bij mij ook gelukkig een stuk minder. Morgen gaan we op vakantie naar Portugal voor een weekje en natuurlijk ook daar maak ik me weer een beetje druk om ;)

Ik had gisterenavond in bed een soort zeurend onderbuik pijntje en was dan ook HEEL moe. Na de tv uitgedaan te hebben meteen in slaap gevallen.
    Dat is dus bij mij ook...ben zooo moe s'middags, jij?

Voor de rest gaat het eigenlijk gewoon prima...:)

Ik ga de 14e naar de vk ben echt heel benieuwd!!!
    Wat goed dat foldertje. Bij was het gewoon zo van nou tot de 14e en tot ziens...
    Mededeling was een bakje urine meenemen, legitimatie en je zorgverzekeraarpas...

7. Patrijs

Patrijs Lid

Jul 30, 2008
    30
    0
    0
    Gefeliciteerd, en geniet ervan.

8. wish 2b pregnant

Aug 6, 2009
    239
    127
    43
    Female
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Hoi Ann,
    Hoe was je vakantie? Ik ben al een aardige tijd niet meer online geweest, aangezien ik de meeste vrije tijd slapend doorbreng. :) Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Ik heb gister voor het eerst echt goed gemerkt wat al die hormonen met mij kunnen doen. Schrok er gewoon een beetje van hoe hysterisch ik zelf deed,haha.
    Kijk je ook zo uit naar de eerste echo? Elke week stel ik een andere achtergrond in op mijn bureaublad. Als het klopt ziet onze kleine er ongeveer zo uit op dit moment. Kan het me echt niet voorstellen.[​IMG]

Liefs

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey,

Heb nog aan je gedacht.
    Ongelooflijk die foto heb hem meteen op de laptop gezet :D

Vakantie was super maar ik ben met hele zware griep thuis gekomen.
    Echt super vervelend ha op bezoek gehad en alles.
    Uiteindelijk ben ik nu weer wat beter en volgens de ha heeft het abslouut geen effect op mini, gelukkig.

Maar sinds vandaag super misselijk. Net fijn mn eten eruit gebonjourd dus dat gaat goed ;)

Jij lekker gezellig in de moodswings dus hahahaha.
    Ik las op vakantie een boek HOT MAMAS beschreef ze ook zulke dingen heb me kapot gelachen.

Had net wel een aanvaring met mn moeder....Misschien ook horrormonen ;)

Leuk om ff contact te houden!

Liefs,
    Ann

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!!:D geniet ervan:)

11. nicci86